Gå til innhold

reise alene som jente til Sveti Vlas?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente som akkurat har blitt 18 år. Har veldig lyst å ta meg en uke alene til syden bare for å slappe av og sole meg. Er litt skeptisk til bulgaria, men hvordan er det for en jente på 18 å reise alene til Sveti Vlas? Noen erfaringer, synspunkter eller annet dere vil si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg er en jente som akkurat har blitt 18 år. Har veldig lyst å ta meg en uke alene til syden bare for å slappe av og sole meg. Er litt skeptisk til bulgaria, men hvordan er det for en jente på 18 å reise alene til Sveti Vlas? Noen erfaringer, synspunkter eller annet dere vil si?

Jeg kan svare deg angående bulgaria 10 juni, skal dit neste mandag :p Men jeg syntes ikke folk skal dra alene på ferie for om det skulle skje noe sykdom/uhell osv så er det dumt og være alene,

Lenke til kommentar

Ikkje hør på dei som seier at du ikkje må reise aleine. Det er mangen som reiser aleine rundtomrking. Eg har reist masse aleine eller sammen med folk eg har treft underveis, aldri hatt nokon problemer. Reiser riktignok ikkje til syden, så kan ikkje komme med nokon ambefalinger der. Veit ikkje kor vanelig det er å reise til syden aleine, men hadde du hatt litt lenger tid kunne du jo ha reist til Thailand for eksempel, da hadde du garantert treft masse folk som også reiser aleine

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bør gå greit det så lenge enn har litt ekstra forhåndsregler (spesielt mtp. du er jente):

-Ikke drikke fra noe du ikke har fullt tilsyn til siden den ble skjenket til deg (selv bartendere kan finne på å hive noe i drinken din)

-Unngå å rote deg inn i utkantstrøk, bakgater osv. alene

 

Uansett, folk er stort sett greie og snille andre plasser i verden også :)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg bodde et par minutt med bil fra Sveti Vlas i sommer, var aldri nede i Sveti Vlas dog, reiste der for Sunny Beach.
Sunny Beach er jo ofte omtalt som "Bloody Beach" så var litt skeptisk før reisen, men følte meg aldri truet på noe som helst vis.

 

Veldig billig feriemål, restauranten ved siden av villaen vi leide tok 4 kroner halvliteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...