Gå til innhold

Ferie med overwater bungalow, hvor kan jeg finne det? Hjelp meg overraske kjæresten! :)


Anbefalte innlegg

Jeg skal overraske samboer med en ferietur der vi skal bo i en overwater bungalow ala det her:

 

 

1%20best%20overwater%20bungalow%20resort

 

Jeg så på maldivene og hadde veldig lyst å ta med samboer dit ved å bare pakke bilen og gjøre alt klart i hemmelighet og fortelle samboer at vi må inn til oslo en tur og bare kjøre til flyplassen og ikke avsløre reiseplanene mine før vi er ved gardermoen...

 

Det er det jeg ønsker å gjøre..

 

 

Problemene er:

 

For å dra til maldivene må man ha en masse sprøyter med vaksiner, da må jeg jo fortelle samboer her hjemme en mnd før for at vi skal få vaksinene 30 dager før avreise så vaksinene skal fungere ordentlig. Og da blir det ingen overraskelse :( Pluss at jeg er LIVREDD for sprøyter og vil helst slippe.

 

Pluss at jeg så at maldivene er muslimskt styrt og det betyr at man må passe på at man hele tiden respekterer kulturen klesmessig og slikt, pluss at man får kun nyte alkohol på hotellet.

 

Jeg kjenner at jeg ønsker å være helt fri på ferie og at vi kan drikke hvor vi ønsker og gå kledd slik vi ønsker.

 

Og så lurer jeg på om det i det hele tatt er så mye å gjøre på maldivene i 14 dager enn å kun ligge på stranda... Det tror jeg ikke. Det er ikke noe nattliv og slikt. Og vi dykker ikke og har aldri snorklet før.

Så jeg tror jeg bare dropper maldivene nå som jeg har fått lest litt om hvordan det egentlig er..!?

 

 

Så nå til mitt spørsmål:

 

- Hvor kan jeg finne lignende sted med overwater bungalows, der man kan finne på litt mer og kunne drikke og kose seg og være fri? Og som samtidig ikke krever å ta vaksinasjoner?

 

ps. Jeg så litt på karibien men der må man ta vaksiner pluss at det har brutt ut epidemi der i de siste dagene i turistområdene så jeg vil ikke dra dit.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...