Spillredaksjonen Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Retro Crew snakker om hva Warcraft-serien har betydd for PC-spill.PODKAST: Retro Crew Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Apropos referanser i Blizzard-spill: Han som rettet på den lore-tingen under Blizzcon ble senere en NPC i WoW, kjent som Wildhammer Fact Checker Endret 19. mai 2014 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Apropos referanser i Blizzard-spill: Han som rettet på den lore-tingen under Blizzcon ble senere en NPC i WoW, kjent som Wildhammer Fact Checker Det er veldig kult Lenke til kommentar
Atra-Hasis Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg husker at det var en av orkene fra demoen av 1 eller 2 som hvis du trykket lenge nok på ham, sa "you go buy retail version or else I sing" og så "yayayaya..." 1 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Tar jeg ikke mye feil, så hadde Bill Roper alle stemmene i Warcraft 1. Episk stemme som har satt seg i hjernebarken min 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Husker jeg døde av latter de første gangene jeg hørte stemmene til dvergenes demolition squad - bombegruppa i Warcraft 2. "Bombs are great!" med tydelig irsk aksent.... Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Spilt både WC1/WC3/WC3 + WoW. Lurer på om WC4 noengang kommer:) Husker jeg døde av latter de første gangene jeg hørte stemmene til dvergenes demolition squad - bombegruppa i Warcraft 2. "Bombs are great!" med tydelig irsk aksent.... zubzub Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Warcraft owns!! Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Savner Total Annihilation. det var skøj Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Med fare for å virke selvgod her nå, men jeg var en gud i W1 multiplayer. Tror jeg har tapt en W1 match maks tre ganger. Men så fløy jeg da også bare rundt i bygda og spilte, så utvalget av motstandere var kanskje ikke drøyt stort. Har spilt mot 9 forskjellige personer som jeg kan komme på. Men sinsykt mange games (relativt sett). Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Savner Total Annihilation. det var skøj Finnes mange muligheter, men... http://www.tauniverse.com/ Lenke til kommentar
bky65 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Savner Total Annihilation. det var skøj Det kan jo lastes ned gratis: http://www.tauniverse.com/ Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Fanken jeg har altså C&C, C&C: red alert og warcraft 2 + expansion til playstation 1. I ettertid fatter jeg ikke hvordan i huleste jeg greide å fullføre alle med en kontroller. Alle var vel også basert på DOS versjonen i 320x240. En artig ting er jo at Ps1 diskene kan stappes rett i stereoanlegget for å høre på soundtracket Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 StarCraft lignet opprinnelig mye mer på Warcraft 2 http://www.oocities.org/area51/comet/2481/96e3pic1.gif Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Dere nevner Retrospillmessen. SOM jeg skulle ønske jeg kunne kommet dit. Håper dere har det gøy der, og deler litt med oss som ikke kan komme over teh internetz. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Dere nevner Retrospillmessen. SOM jeg skulle ønske jeg kunne kommet dit. Håper dere har det gøy der, og deler litt med oss som ikke kan komme over teh internetz. Hele neste episode vil handle om det Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Ka va denne herane catacalysm spøken? prøvde på youtube, men fant ikkje ut ka det var. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Ka va denne herane catacalysm spøken? prøvde på youtube, men fant ikkje ut ka det var. Værsågod! https://www.youtube.com/watch?v=0QFtqIqaYLs Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 haha.. hu virke jo heilt tebakeståande.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå