Gå til innhold

Ny gamer-PC [6000-8000,-]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruksområde blir vel gaming og kanskje litt skole

 

Kun spilling og skole, redigerer ikke

 

Har et overclocket gtx 460 nå, så vet litt basics om clocking. Men så lenge oppsettet holder, lar jeg være å clocke

 

Har ikke satt meg ordentlig inn i M-ATX så hvis du anbefaler det så går jeg for det! :D

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar

Bra oppsett, men er enig at CX 430 watt muligens blir i miste laget.

God mulig maskinen vil slå seg av eller bli ustabil med en slik strømforsyning, man må minst ha 600 watt selv om det muligens også blir i minste laget.

 

Silver Power SS850W blir vel 200 kr over budsjettet, men det kan nok gå, nå er vel silver power ikke den beste PSUen jeg har vært borti, men uansett en del bedre en CX serien.
Lenke til kommentar

 

Bra oppsett, men er enig at CX 430 watt muligens blir i miste laget.

God mulig maskinen vil slå seg av eller bli ustabil med en slik strømforsyning, man må minst ha 600 watt selv om det muligens også blir i minste laget.

 

Silver Power SS850W blir vel 200 kr over budsjettet, men det kan nok gå, nå er vel silver power ikke den beste PSUen jeg har vært borti, men uansett en del bedre en CX serien.

 

trenger virkelig ikke 850 watt på det systemet der. Er enig i at 430w blir litt for lite, men 500-600w burde holde hvis ikke du planlegger å sette inn ett andre kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...