Gå til innhold

Norwich - Arsenal: 11.05.14 - 16:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen! Nå ble jeg sint. For en idiotisk lagoppstilling. Hvorfor i helvete spiller ikke Szczesny? Han har spilt hver eneste PL match, og er kun 1 unna å vinne golden glove og Wenger benker han i siste kamp. Tulling. Betyr det at Szcz skal spille i finalen? Og spiller Sagna midtstopper istedet for at Verm kan spille kanskje sin siste PL kamp? Og hvorfor i helvete kan ikke Sanogo/Akpom få prøve seg på topp. Dette var latterlige greier.

Lenke til kommentar

Håper virkelig dette betyr at Szczesny står i finalen. Om han blir fratatt både golden glove og finaleplass, er det utrolig dårlig man management fra Wenger sin side.

 

@Bright: Vermaelen er ikke på benken heller, så han er sannsynligvis skadet. Dog enig i at Giroud burde ha blitt hvilt i dag. Ramsey og.

 

On a positive note: godt å se at Gibbs er tilbake. Vi trenger ham på lørdag.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Håper virkelig dette betyr at Szczesny står i finalen. Om han blir fratatt både golden glove og finaleplass, er det utrolig dårlig man management fra Wenger sin side.

Jo kanskje, men tror dette sier det best:

 

 

So unfair to Szczeny.. Could have won the golden glove... And if this means Szczney will play the final, so unfair to Fabianski.. #NCFCvAFC

Altså, in the end, dårlig av han å ikke starte med Szcz her, også Fab i finalen. Dårlig all round basically.

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Fabianski "fortjener" å starte på lørdag. Det er en finale, og vi må starte med de elleve beste spillerne vi har tilgjengelig. Dessuten vil jeg heller at Szczesny skal ha en finaleseier på samvittigheten enn en spiller som spiller for et annet lag neste sesong.

 

Edit: Og strengt tatt, hvem bryr seg egentlig om golden glove? Jeg har ingen anelse om hvem som har vunnet den de siste årene. Håper Szczesny tenker det samme.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Fabianski "fortjener" å starte på lørdag. Det er en finale, og vi må starte med de elleve beste spillerne vi har tilgjengelig. Dessuten vil jeg heller at Szczesny skal ha en finaleseier på samvittigheten enn en spiller som spiller for et annet lag neste sesong.

 

Edit: Og strengt tatt, hvem bryr seg egentlig om golden glove? Jeg har ingen anelse om hvem som har vunnet den de siste årene. Håper Szczesny tenker det samme.

 

Han fortjener å spille i finalen fordi han har vært med laget i flere år, han har vært en av våres viktigste spillere til å få oss til finalen og han er mer en god nok til å spille i den kampen.

 

Golden Glove ses kanskje ikke på som den mest prestisjefylte spillertrofeet man kan ta av PL entusiaster, men jeg regner med at det er en viktig greie for keeperne og at de bryr seg om den, hvertfall når de er så nær som Szcz er.

Lenke til kommentar

Edit: Og strengt tatt, hvem bryr seg egentlig om golden glove? Jeg har ingen anelse om hvem som har vunnet den de siste årene. Håper Szczesny tenker det samme.

Hvem bryr seg? Den ene prisen en keeper kan få, selvfølgelig bryr han seg..

 

Dette er feigt for begge parter. Polakk1 får ikke Golden Glove og Polakk2 mister finalen han "ble lovet". Han har vært knallgod i kampene han har spilt. Det er ingen risiko å spille han i finalen, mot HULL CITY.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...