Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vi som har R2-Eksamen 19.mai!


  

22 stemmer

  1. 1. Syns du eksamen var:

    • Enklere enn forventet
      5
    • Som forventet
      7
    • Vanskeligere enn forventet
      10


Anbefalte innlegg

 

I morgen smeller det! Er dere klar?

Føler jeg begynner å få ok kontroll, men man vet aldri hva disse luringene finner på til eksamen.

Føler meg klar, litt småsliten etter hard jobbing. Tenker å slappe av helt til kvelden, så se gjennom induskjosbevis for siste gang. Er du ferdig med å øve?

 

Nei, sitter å øver i skrivende stund. :p

Følte for å repetere litt romgeometri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pakker vekk alt snart. Skal koble av med en film før sengetid. Jeg har bare repetert lett i dag. Sett over at alt er ok. Men jeg regner med at når jeg fikk 6 i standpunkt bør jeg klare 4 ganske lett, jeg trenger faktisk ikke mer enn 4. Det er veldig deilig å vite. Jeg hater å gå inn på en eksamen når jeg vet at jeg må ta dette neste semester hvis jeg ikke får 6. Det er utrolig mindfuck.

Lenke til kommentar

Jeg pakker vekk alt snart. Skal koble av med en film før sengetid. Jeg har bare repetert lett i dag. Sett over at alt er ok. Men jeg regner med at når jeg fikk 6 i standpunkt bør jeg klare 4 ganske lett, jeg trenger faktisk ikke mer enn 4. Det er veldig deilig å vite. Jeg hater å gå inn på en eksamen når jeg vet at jeg må ta dette neste semester hvis jeg ikke får 6. Det er utrolig mindfuck.

Du burde få minst femer, med en 6er i standpunkt. Husk at eksamen ikke har vært særlig vanskelig de siste årene utenom i fjor høst.

Lenke til kommentar

 

Jeg pakker vekk alt snart. Skal koble av med en film før sengetid. Jeg har bare repetert lett i dag. Sett over at alt er ok. Men jeg regner med at når jeg fikk 6 i standpunkt bør jeg klare 4 ganske lett, jeg trenger faktisk ikke mer enn 4. Det er veldig deilig å vite. Jeg hater å gå inn på en eksamen når jeg vet at jeg må ta dette neste semester hvis jeg ikke får 6. Det er utrolig mindfuck.

Du burde få minst femer, med en 6er i standpunkt. Husk at eksamen ikke har vært særlig vanskelig de siste årene utenom i fjor høst.

 

Jeg klarer sikkert 5, men jeg må bare ha 4 for å komme inn på studiet .

Lenke til kommentar

 

 

Jeg pakker vekk alt snart. Skal koble av med en film før sengetid. Jeg har bare repetert lett i dag. Sett over at alt er ok. Men jeg regner med at når jeg fikk 6 i standpunkt bør jeg klare 4 ganske lett, jeg trenger faktisk ikke mer enn 4. Det er veldig deilig å vite. Jeg hater å gå inn på en eksamen når jeg vet at jeg må ta dette neste semester hvis jeg ikke får 6. Det er utrolig mindfuck.

Du burde få minst femer, med en 6er i standpunkt. Husk at eksamen ikke har vært særlig vanskelig de siste årene utenom i fjor høst.

 

Jeg klarer sikkert 5, men jeg må bare ha 4 for å komme inn på studiet .

 

Hvilket studiet? Litt nygjerrig :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg pakker vekk alt snart. Skal koble av med en film før sengetid. Jeg har bare repetert lett i dag. Sett over at alt er ok. Men jeg regner med at når jeg fikk 6 i standpunkt bør jeg klare 4 ganske lett, jeg trenger faktisk ikke mer enn 4. Det er veldig deilig å vite. Jeg hater å gå inn på en eksamen når jeg vet at jeg må ta dette neste semester hvis jeg ikke får 6. Det er utrolig mindfuck.

Du burde få minst femer, med en 6er i standpunkt. Husk at eksamen ikke har vært særlig vanskelig de siste årene utenom i fjor høst.

 

Jeg klarer sikkert 5, men jeg må bare ha 4 for å komme inn på studiet .

 

Hvilket studiet? Litt nygjerrig :p

 

Medisin. Fikk to uventede seksere i standpunkt, det gir meg en god margin til eksamen.

 

Ja, du kan ha med data.

Lenke til kommentar

hadde ingen anelse, har fått med med at geogebra er nyttig. hvilke ting bør jeg ta lynkurs i? altså, hvilke oppgaver blir ufattelig mye enklere med bruk av geogebra? trigonometri? integrasjon? takk for svar:)

 

Omtrent hele Del 2 kan løses på PC. Men! Det er ikke noe du må gjøre. Er du dyktig på papir går det like raskt. Det eneste som er greit, og som sparer deg mye tid, det er printing av grafer. Det tar to sek å plotte en graf og printe den. Det tar en del lengre for hånd på papir. Ellers er det ikke så viktig.

Lenke til kommentar

hadde ingen anelse, har fått med med at geogebra er nyttig. hvilke ting bør jeg ta lynkurs i? altså, hvilke oppgaver blir ufattelig mye enklere med bruk av geogebra? trigonometri? integrasjon? takk for svar:)

Det er nok litt seint å lære seg nå. Men alt som har med grafer å gjøre blir jo easy-peas.

Lenke til kommentar

Merker at å ta faget som privatist (med undervisning) men å samtidig utsette lesingen til siste dag... ikke var det smarteste trekket. :p

 

Ettersom at jeg alt har 4, og egentlig ikke trenger mer, har jeg blitt litt slappfisk i lesingen. :p

Hvorfor ta den som privatist da, hvis du ikke trenger bedre enn 4er? Virker unødvendig for min del.

Lenke til kommentar

De fleste eksamner har gått greit.. men siden alle matte eksamner i fjor var lette (få opp snittet i landet), antar jeg at den i morgen blir vanskligere..

 

husk konstanten C ved integraler :)

Den i fjor høst var vanskelig syntes jeg i hvertfall. Men de tidligere årene har heller ikke vært særlig vanskelig. Det er lett og glemme C, og de trekker for det, idioti.

Lenke til kommentar

 

Merker at å ta faget som privatist (med undervisning) men å samtidig utsette lesingen til siste dag... ikke var det smarteste trekket. :p

 

Ettersom at jeg alt har 4, og egentlig ikke trenger mer, har jeg blitt litt slappfisk i lesingen. :p

Hvorfor ta den som privatist da, hvis du ikke trenger bedre enn 4er? Virker unødvendig for min del.

 

Fordi jeg har undervisning i faget, og hvis jeg ikke tar eksamen får jeg da ikke godkjent noen av skolepengene som stipend.

 

Hadde jeg vist at jeg ikke trengte det når jeg meldte meg opp, ville jeg selvsagt ikke ha meldt meg opp. Men med usikkerheten det lå rundt hvorvidt Samordna Opptak ville godkjenne mattefag fra utlandet til å dekke karakterkravet til R2, var jeg ikke villig til å ta sjansen på at det ville gå uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...