Gå til innhold

Test: Samsung UE65HU8505


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med innsynsvinkel? Like rævva som på tidligere modeller?

Syntes det var forbløffende god innsynsvinkel. Så alt helt klart og fint selv om jeg stod langt til siden for skjermen.

Ble noe rart å se på pga den buede flaten da.

 

Min neste TV blir hvertfall en buet modell fordi jeg har aldri opplevd sånn dybde følelse fra en flatskjerm før.

Så det ikke før nå at det var 65" som var testet her. Den jeg så på Expert var 75" å priset 39990 som er eksakt samme pris. Dette kan jo ikke stemme??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det noen som kan si noe om Samsung UE65HU8205?? Denne er tross alt hele 10000 billigere nå. Jeg ser det er forskjellig bildeoppdateringsteknologi (CMR 1200 vs CMR 1000 på lillebroren). Og ikke et webkamera. Ellers kun mindre forskjeller. Hva vil dette si? Hadde blitt svært glad for innspill i forhold til disse to modellene!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

8205 er buet og helt rå tv . Har hatt noen toppmod fra samsung philips i 55 tom men denne lekre buede saken i 65 er noe for seg selv. Hd filmer på feks netflix ser helt rått ut , så pacific rim og bare WOW . Denne tv oppskalerer hd filmer så konge bra at savnet etter 4k matriell er fraværende foreløpig. Til spilling og tv sendinger selv sd sendinger gjør dette monsteret av en tv en glimrende jobb. Bare sitte og nyte??. Kjøpte den på lefdal for 29900 , mye penger vil noen si men verd hver kr ?. Trollunga sier bare nydelig haha og mor som ikke er interessert i slike duppe ditter sier bare at dette er veldig veldig bra og kunne ikke tenkt seg mindre eller annen tv ???.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bumper denne tråden!

 

Denne er på tilbud nå(komplett) til 25000 ish

 

Er det verdt pengene? Ble nesten solgt av testen til hw.

 

Er ute etter 4k med sylskarpe bilder.

 

Komplett har jo returmulighet. Kan jo da dra i butikken å se på den imorgen og om jeg ikke skulle være fornøyd, kan jeg sende den tilbake.

 

Håper på raske svar, da tilbudet slutter i kveld! Takk!

Endret av probin
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bumper denne tråden igjen.

Fikk bestilt denne modellen til en knallpris nå nylig.

Hadde i utgangspunktet ikke lyst på en kurvet TV, men med tanke på hvor bra denne modellen er og i forhold til prisen kunne jeg ikke la vær.

 

Dette blir min første smart TV og i den forbindelse lurer jeg på om det er vits å la butikken kalibrere denne, eller kan jeg bruke innstillingene som er nevnt i testen?

Er det store forskjeller på de individuelle modellene som kommer fra fabrikk?

Hva slags utstyr benytter de store elektrokjedene når de kalibrerer TVer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...