Gå til innhold

Latterlige fjortizer adminer på servere!!


Anbefalte innlegg

:lol::lol::lol:

 

HÆRREGUD!!! er det mulig???? syns nå han virker seriøs jeg da..... det finns faktisk folk som ghoster og ikke blir tatt. og veit dere hvorfor? det er fordi :

 

1. de går ikke rett til personen de skal skyte

2. de bytter heller ikke vei hvis de som er igjen bytter vei

3. de virker som helt normale CS spillere

 

og det med HS, tviler ikke på at du er driiit good i CS! kanskje admin hadde flat skjerm da vøttu og bilde henger litt etter. da ser han siktet ditt langt fra der du faktisk har skutt.

 

spiller mot cheatere rett som det er jeg. det er faktis ikke så ille. :wink:

jeg setter i alle fall pris på admin som banner. (kjipt for de som er så gode da men) shit happens all the time!

 

Ps. BRA SVART!!!! :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hvis Admins har oppførsel som din , da kan jeg jo forstå at de banner folk i alle rettninger, antar at du er en admin etter måten du la frem til inlegg på.

Ja, jeg er admin på flere andre servere.

 

Og fortell meg nå, hva er galt med oppførselen min?

 

Tror du bør ta en liten sjelegransking, så kan du komme tilbake selv og fortelle oss hva som er galt med oppførselen din. Btw. Kunne du gitt meg navne på serveren du er admin på ? Slik at jeg ikke skulle være så uheldig å komme inn på "din" server. :grumpy:

Lenke til kommentar
Nå blir jeg helt oppgitt.... :( Var på LAN party i helga, og der ble det seff. bare CS. 1.5 og 1.6 (mest 1.5).

Du ghosta vel aldri da håper jeg.

Problemet rundt på NORSKE servere er at mange av adminene der ute er bare noen sjalue fjortizer med behov for å vise at de har makt.

Er selv admin på noen servere og kjenner en del andre serveradmins. Veldig få av de oppfører seg som såkalte fjortisser.

Ble banna fra 3 servere fordi jeg spilte BRA på lørdag.

Du spiller kun bra på lørdag eller hadde du en kompis ved siden av deg som fortalte deg hvor folk var?

Den ene gangen så knerta jeg 5 stykker 1. runden med deagelen, 3 av dem var HS. Da begynte whininga! "du er så sinnykt mistenksom" "jeg ha nå tatt opp demo av deg" masse sånn... neste runde tok jeg med 4 stk med deagel.

Du bør føle deg god, ikke klage. Ta det med et smil og hold kjeft. ;)

Da begynte admin å klage og syte... at han visste jeg jukset og at jeg kom til å bli banna i SAMC osv... Så banna han meg!

Løp til mamma og spør om 100 kroner til ny Half-Life + CD-Key.

NEsten det samme som dette skjedde på 3 forskjellige servere bla. THE DOOR TRONDHEIM serveren og SingSing. Trodde disse folka som drev disse serverene var litt seriøse jeg!!!

Nok en gang, ghosting? Hvis dere som var på LAN spilte på serveren samtidig og hadde samme IP så skal du ikke se bortifra at det er grunnen til at du ble bannet. Ghosting er mer eller mindre det samme som wallhack. Du vet jo hvor folkene sitter noe som ødelegger litt for andre.

(..masse mer jeg ikke orker å kommentere..)

Kom på #FoCo @ QuakeNet så kan vi fortsette diskusjonen der, hvorvidt admins er useriøse eller ikke.

 

Nei, jeg ghostet ikke. Og vi satt ikke på samme ip adresse, da vi satt på 2 forskjellige linjer som var koblet i samme switchen.

Progblemet var ikke at jeg ghostet som jeg sier... var basecamp han påstod!! Admin var bare sur og ekkel mot meg fordi jeg tok han hele tiden med awp.. hadde knerta han endel de siste 10-15 rundene. Jeg er fult klar over at adminer kan banne helt uten grunn. Men synes det er utrolig kjedelig for når man blir bannet på en samc server og dermed bannet på alle samc servere. Hadde ikke klaget eller sytet vis jeg hadde vært en cheater, men det er jeg så ABSOLUTT IKKE! Er så kjedelig å bli bannet overalt fordi en admin var irritert på meg og bannet meg ut i fra noe han trodde.

Lenke til kommentar

Ja hvis Admins har oppførsel som din , da kan jeg jo forstå at de banner folk i alle rettninger, antar at du er en admin etter måten du la frem til inlegg på.

Ja, jeg er admin på flere andre servere.

 

Og fortell meg nå, hva er galt med oppførselen min?

 

Dine utalelser er frekke, f.eks. "Ta det med et smil og hold kjeft."

"Løp til mamma og spør om 100 kroner til ny Half-Life + CD-Key. "

 

Og du legger det i det hele tatt frem på en dårlig måte,

om det er slik admins oppfører seg(noe de ikke brude gjør,

de skal tross alt være seriøse) er det ikke rart i at ofret her er sur.

 

Men Igjen, så er det min mening.

 

Og Klorin:

Jeg skrever aldri det du quotet av meg.

Lenke til kommentar

Admins på singsing suger! de kan ikke se forskjell på en som cheater eller ikke! Spiller du for bra, eller guller mye, blir du kicket eller bannet! trust me! mange av kompissene mine har blitt bannet derifra pga. gulling osv. Du blir også kicka/banna hvis du eier en admin! derfor har jeg sluttet å spille der! Det er helt latterlig spør du meg!

 

VSOP var de beste serv den gang de var oppe, men nå er dde det ikke lenger! der var det skilled folk som var admins, var fra 30-45 år gamle admins. Serriøse admins som kicket lamere osv. De kunne også se om folk cheatet eller ikke :)

 

Du kan btw. se om de er oppe nå(etter kl. 17.00) http://217.68.104.172/ det er for cs 1.5 tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Tror du bør ta en liten sjelegransking, så kan du komme tilbake selv og fortelle oss hva som er galt med oppførselen din. Btw. Kunne du gitt meg navne på serveren du er admin på ? Slik at jeg ikke skulle være så uheldig å komme inn på "din" server. :grumpy:

Navnet på IRC kanalen vår har jeg allerede skrevet i et tidligere innlegg i denne tråden. Bør ikke være noe problem å finne ut hva serverene heter da.

 

Sjelegransking? Kan ikke dere bare gi meg et svar da. Mye lettere.

 

Nei, jeg ghostet ikke. Og vi satt ikke på samme ip adresse, da vi satt på 2 forskjellige linjer som var koblet i samme switchen.

Progblem ... (+ litt mer)

Da fikk jeg hvertfall svaret jeg ville ha. :)

Banne pga basecamp med AWP høres litt ekstremt ut (slap, slay og kick er mer enn nok), men du sier det har skjedde på flere servere så da må det jo være noe sant i det?

 

Og jeg er enig i at SAMC bans er utrolig kjipt. Spesielt hvis man ikke har gjort noe galt. Men prøv å finn ut hvilken admin som bannet deg og snakk med han og forklar alt sammen. Kanskje han bare var litt irritert der og da.

 

Dine utalelser er frekke

Klokken var halv 3 på natten når jeg skrev det. Jeg var trøtt, og drittlei fordi jeg ikke fikk sove. Så da blir jeg litt irritert når jeg ser en post angående "fjortiss admins" på norske servere. Hvis dere opplever at admins oppfører seg som noen forbanna fjortisser og gjør som de selv vil så har dere virkelig kommet til feil server. Finn deg en annen server du kan spille på.

 

Og du legger det i det hele tatt frem på en dårlig måte,

om det er slik admins oppfører seg(noe de ikke brude gjør,

de skal tross alt være seriøse) er det ikke rart i at ofret her er sur.

Så fordi jeg legger frem ting på en dårlig måte så betyr det altså at alle andre admins også gjør det? Javel.

Lenke til kommentar

Jeg hadde store planer om å lage en aldri så liten 'rant' her før jeg kom til side 2, men som det viser seg var ikke herr XoRc den slabbedasken som han ga utrykk for i sin første post.

 

Velvel, jeg kan vel kanskje komme med et innspill allikevel.

 

Det er en del admins som lider av den samme sykdommen som blant annet dørvakter og andre individer med stor makt innen en liten sfære. Noen klarer slike jobber helt utmerket. Det vil si at de klarer å håndtere at de har tilnærmet ubegrenset makt over andre folk. Andre klarer rett og slett ikke å håndtere det, og de blir rett og slett uhyggelige å være i nærheten av. Hva kommer dette av? Unormalt liten penis og lav selvtillit? Eller kanskje ikke? Poenget er at det ender i at disse personene distanserer seg fra folkene de egentlig skal hjelpe, og jobber mot folk istedenfor med.

 

Jeg vet om mange bra admins, og jobben er ikke enkel, det finnes så mange fjortissbefengte servere der ute at det er en gru. Uansett finnes det en del admins som ikke er bra, og disse bør bort!

 

Jeg vil si til de eierne (av servere) som 'ansetter' admins som ikke takler den å få den (i realiteten) lille makten de får; bli kvitt dem så fort som mulig!...og til de som merker at det er en person som nyter å ødelegge for folk som egentlig ikke har gjort noe galt som er admin for den serveren du spiller på...si ifra om det, men på en kontrollert og voksen måte...så kanskje du blir tatt seriøst...

Lenke til kommentar

Jeg er for så vidt enig i at CS ikke alltid har blitt bedre med årene, menneh...bunnyjumping var jo selvfølgelig et problem for et spill som skulle omhandle relativt realistiske kamper mellom to lag med mennesker. Som de fleste kanskje vet, så klarer ikke mennesker å hoppe 20m av gangen, og heller ikke å forandre retning på kroppen i løse luften.

 

Irriterende nok for de av oss som faktisk tok oss tid til å lære bunnyjumping, men ikke så irriterende at man slutter å spille. Greit nok at det finnes myyye bedre måter å håndtere problemet på enn den snodige løsningen som ble valgt, men dog...ingen vits å slutte å spille av den grunn...

Lenke til kommentar

Må si at jeg er veldig glad for at bunnyjumping ble fjernet. Og de som snakker om at cs burde være realistisk... hadde det blitt noe morsomt vis cs var 100% realistisk da ??

 

1.6 inntog nå var i siste skrik, 1.6 burde komemt for lenge siden.. men ikke derme sagt at 1.6 er bra... det skjoldet er så utrolig teit spør du meg!

Og er så utrolig irriterende at r_drawviewmodel "0" ikke kan brukes mere. (Vis noen har et script for dette, så er jeg evig takknemmelig). AWp har også blitt alt for bra , da renderingen på musa har blitt mye smoothere. Deagelen har blitt helt KONGE :D Den skyter jo mye fortere.

 

Men nok om cs versjoner.

 

Jeg er fult klar over at de fleste adminer på norske servere oppfører seg som folk og gjør en kjempe jobb med å holde styr på folk. All ære til dem! :) Men som det er med alt ting, så er det alltid noen som ikke helt har skjønt at selv om de er admin, må de ha respekt og oppføre seg som normale mennesker. Bad admins er som cheatere, de ødelegger for flertallet som spiller fair! Sånn vil det alltid være og alltid bli, (nesten), Cheatere vil alltid eksistere uansett, helt umulig å få gjort noe med de! Men bad admins er det faktisk noe å gjøre med, vis man kontakter server eier og klager på admin som "herjer" på serveren hans så vil nok han "stramme" opp endel. Jeg har nå gjort dette! :)

Lenke til kommentar

Jeg er selv admin på et online spill, har vært admin på et par andre også...

Useriøse admins vil alltid forekomme, men som regel er det greie folk som tar tilbakemeldinger med et smil og retter opp så godt det lar seg gjøre hvis de har gjort en feil.:)

Jeg har selv aldri spilt CS, men cheaters finnes det i alle spill, likedan at det finnes mindre gode admins i alle (vel nesten alle iallefall) spill....men slik er livet og slik vil livet også være i fortsettelsen.:)

Lykke til med å få tak i adminene på de serverene du hadde problemer med, og også lykke til neste gang du er på et LAN:)

Lenke til kommentar

Eg foreslår at du rett og slett sluttar med CS eg. Du er heilt sikkert 'leet'

(:p) og seriøs, men du veit korleis 90% av CS scenen er.

 

Aller helst ville eg sett at folk flest spelte Quake 3 og/eller UT/UT 2003,

men eg veit ikkje heilt om eg kan anbefala deg det. Sidan miljøa rundt

dei spela er så små i Noreg. BF 1942 derimot er jo (heilt klart) betre enn

CS, i tillegg til å ha eit veldig bra norsk miljø. (www.battlefield.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...