Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor mye teller tentamenskarakter for standspunktkarakter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvem er det som skal vurdere tentamenen din da?

 

Blir vel en annen engelsklærer på studiespes, er ikke helt sikker. Men læreren vi har hatt gjennom hele skoleåret er sykemeldt.

 

 

Du får høre med noen av dem da. Kanskje vet noen hvem som skal vurdere din tentamen også.

Lenke til kommentar

Tentamen teller mest, men av egen erfaring så tror jeg du får 6 hvis du får 5+ eller mer på tentamen. Hvis du får 5+ på tentamen, og allikevel får 5 ville jeg klaget. Hvis du får 5 på tentamen, derimot, har de større grunn til å gi deg 5 i standpunkt. Tentamen er(vanligvis) det som teller mest.

Lenke til kommentar

Tentamen teller mest, men av egen erfaring så tror jeg du får 6 hvis du får 5+ eller mer på tentamen. Hvis du får 5+ på tentamen, og allikevel får 5 ville jeg klaget. Hvis du får 5 på tentamen, derimot, har de større grunn til å gi deg 5 i standpunkt. Tentamen er(vanligvis) det som teller mest.

 

Har jeg krav på vippeprøve hvis jeg får 5?

Lenke til kommentar

Tentamen tel mest, fordi standpunktkarakteren skal seie noko om kor godt du kan kompetansemåla iht. læreplanen i faget.

 

Du har ikkje krav på noko vippeprøve, men det er noko læraren sjølv kan velje å gi deg.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...