Gå til innhold

hvor skal man poste dette?

Gjest medlem-332567

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-332567
Skrevet

Vet noen om noen puter som du kan lene armene dine på når du gamer+ hendene mine er alltid sån fucka når jeg gamer/tørre er det noe gaming cream xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler sterkt på at "bærbare datamaskiner" var det beste valget over Helse og gaming men de flytter den kanskje for deg, med "gaming cream" mener du nok bare fuktighetskrem regner jeg med :p og ja det finnes si hopetall ^^ Puter klarer du vel også å finne uten større problem.

Gjest medlem-332567
Skrevet

Men når jeg bruker vanlig cream de så blir henda mine sånn våte på en måte, når jeg gamer

Skrevet

Men når jeg bruker vanlig cream de så blir henda mine sånn våte på en måte, når jeg gamer

Stikk på apotek og si dette og spør om de kan anbefale en annen

Gjest medlem-332567
Skrevet

Nivea gaming cream. Fås i dag og nattkrem på VITA :)

Du kan jo prøve en genser med lange armer. Eventuelt en superundertøy overdel.

Link?

Gjest medlem-332567
Skrevet

Men har dere brukt noe sånt før, hvis ja hvilken?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Lurer også på om det finnes noen puter en kan feste på PC-stolen?

Skrevet

kan jo bare "kludge" noe sitteunderlag eller slikt, kutt ett i to og fest med strips eller tråd

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

kan jo bare "kludge" noe sitteunderlag eller slikt, kutt ett i to og fest med strips eller tråd

For mye custom, want to buy, yarr!! :p

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

kjøp en skikkelig stol? :p

Tuller du? Markus fra IKEA er jo digg den. Er armstøttene som er utrolig dårlige.

Skrevet

kjøp en skikkelig stol? :p

Tuller du? Markus fra IKEA er jo digg den. Er armstøttene som er utrolig dårlige.

Så den er digg men dårlig? ^^ Kan jo alltids så den "custom fikset" av en tøybehandler eller noe slikt, men billig blir det sikkert ikke.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Så den er digg men dårlig? ^^ Kan jo alltids så den "custom fikset" av en tøybehandler eller noe slikt, men billig blir det sikkert ikke.

Stolen er veldig digg, men armstøtten er ikke noe særlig da den er veldig liten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...