Gå til innhold

Den store sadomasochistiske Trials Fusion tråden (PS4)


Manx

Anbefalte innlegg

Her går jeg tom for talent når det kommer til trials. Første banen på ekstrem.

 

http://youtu.be/bPhP-Zf_R_I?t=1m13s

 

Kom hit på 4 minutter og 50 fails, fikk lov til å slutte med 30 minutter og 497 fails.

Jeg klarer ikke å få med meg farten over hopp to og når jeg først klarer det så bommer jeg litt på vinkelen på sykkelen opp bakken. Så har man den jævla 90 graderen på toppen :realmad::wallbash:

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vanskelig disse harde brettene er å få gull på!! Akkurat begynt på hard, og nå etter en lang stund fått gull på første brettet..

 

 

Og dere andre driver med EXPERT!? :ohmy:

 

 

 

Ikke synes jeg er noe flink med å "lobbe" sykkelen, heller (å få til å sprette, ved å ta venstre stikke fort frem og tilbake) .. :(

Lenke til kommentar

Til hvilken maskin skal du bestille spillet? Hvis du ikke har Playstation har du heller ikke PSN-konto, mest sannsynlig.. Og har du PS, så har du vel også PSN?!

 

Ved å ikke ha "venner" (altså, konto hvor du får kontakt med andre), mister du litt muligheten til å konkurrere blant venner, å se deres tider og progresjon in game..

 

Men, spillet fungerer 100 prosent, uansett.. Du mister litt konkurranseinstinkt, bare..

Lenke til kommentar

Så vanskelig disse harde brettene er å få gull på!! Akkurat begynt på hard, og nå etter en lang stund fått gull på første brettet..

 

Og dere andre driver med EXPERT!? :ohmy:

 

Ikke synes jeg er noe flink med å "lobbe" sykkelen, heller (å få til å sprette, ved å ta venstre stikke fort frem og tilbake) .. :(

Ta det med ro, jeg er langt verre enn deg. :p Har tatt bronse på noen av Hard-banene, men det er alt. Gav opp de siste, da jeg rett og slett ikke klarer å få nok fart til å hoppe opp på en eller annen jævla kasse på en av banene. Prøvde meg litt på neste bane, men bare lo oppgitt og droppet det prosjektet. Ikke fanken om jeg har sjas å komme i mål der. :p Får heller se om jeg forstår meg på challenges, så kanskje jeg skal begynne med dem. Klarte en med et uhell (sprenge tre bomber i ett fall), men har ikke peiling på de andre.

Lenke til kommentar

Var så smart å forhåndsbestille spillet fra Ushop/Uplay shop. Elendig service, før jeg fant ut at "boxed version", altså på disk, var utsatt til 24. april i nordiske land samt noen få andre europeiske land som Tyskland. Håper det faktisk er "Super Express" selv om jeg bor i Norge, og at jeg forhåpentligvis får spillet før helgen. Det kommer vel i posten?

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Kom tilbake til PS4en etter en påske med familien i dag, Kjøpte da trials og har kommet meg ganske grei gjennom alle beginner, easy og medium brettene på gull uten de største problemenne, selvfølgelig en del restarter, men makan til vanskelighetshopp det var fra medium til hard da ! såvidt jeg klarer sølv på de første.

 

Kan jo godt legge til PSNen min på listen , så skal jeg se om jeg kansje får lagt til litt folk i morgen :)

 

PSN : Evil-Duckzor

Lenke til kommentar

Del to av jakten på ekorn.

 

 

Er vel 15-16 av dem som er greie, en eller to som er frustrerende og resten som tærer greit på tålmodighete :)

Men da var man ferdig med det tullet...

 

 

Her er også guiden for The Fifth Key trofeet for de som ønsker å ha det i samlingen.

 

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Endelig så kom jeg igjennom den første ekstrembanen 102 ish fails og rett over 7 minutter, happy med det også startet jeg på ekstrem bane 2.

Der fikk jeg lov til å holde på i en halv time :wallbash:

Den første på exrtreme kan knapt kalles for en extreme bane. For meg var den mer i hard kategorien. Men andre bane var verre. Tok meg noen forsøk før den satt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...