Gå til innhold

Installere W.8.1 på Asus Z87-Pro


cromo

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå satt sammen en maskin med følgende:

Kabinett: Corsair Obsidian 550D

HK: Asus Z87-Pro

CPU: Intel i7 4770 med en Noctua NH-D1

Grafikkort: msi GT 610, PCI-E 2.0

RAM: Crucial DDR3 Ballistix VLP 16GB K, 2x8GB 1600MHz

Disker: SSD Cucial 128GB til system og programmer,en 2T. Seagate til filer

 

Alt skulle være kobla riktig men ved installasjon av w.8.1 så får jeg ikke kontakt med skjermen. Den er død, men ikke med en annen PC.

DVD spilleren virker, den ene disken surrer og går, den andre er en SSD som er stille. Noktuaviftene står stille (begynner å gå når cpu begynner å bli varm kanskje). Hva kan det være som er grunnen til dette?

Takker på forhånd for hjelp.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja den står i den øverste.

En ting jeg lurer på er at det er tre ledninger med tre hulls kontakter fra viftene på Noctua kjølern.

Kontaktene for CPU fan på kortet er fire pins, men trehulls passer i sporet. Har dette betydning. Original fan til Intels CPU har fire ledninger og en fire hulls kontakt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen

Jeg glemte å nevne at jeg har en CoolerMaster GX 550W strømforsyning. Den skulle vel holde til Photoshop arbeid. Glemte å plugge på en 6 pins plugg oppe i venstre hjørne av HK. Nå går Noktuaviftene ved oppstart.

Tok ut grafikkortet og bruker bare den integrerte DVI utgangen. Prøver igjen å legge in W 8.1 , men fremdeles er det ingen kontakt med min Eizo Coloredge skjerm. Jeg ser at Q-Code lyser og står på AE (Legacy Boot event). Hva menes med dette? Noen som kjenner til Asus Z87-Pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...