Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

 

Valgte den billigste, altså czech mail eller hva de het. Sendt samme dag, og på tur til norge dagen etter :)

Lenke til kommentar

 

 

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

 

Valgte den billigste, altså czech mail eller hva de het. Sendt samme dag, og på tur til norge dagen etter :)

 

Takker for svar! Hvor mye penger overførte du? 11 Euro er vel nok?

Lenke til kommentar

 

 

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

 

Valgte den billigste, altså czech mail eller hva de het. Sendt samme dag, og på tur til norge dagen etter :)

 

 

Jeg har også gjort det samme som deg. Har fått beskjed om at pakken er sendt til mottakerlandet (altså Norge). Hvordan får jeg beskjed videre? Kommer den med budbil eller blir den levert hos nærmeste post i butikk?

Lenke til kommentar

 

Hvordan beste shipping metode for meg som bor på sunnmøre og som reiser til utlandet en gang annenhvert år?

 

Da ville jeg nok brukt noe slikt som jetcarrier eller tilsvarende tjenester som tilbyr postadresse i sitt land, før de shipper til norge

 

Må man ikke ha amerikansk adresse på paypal kontoen sin?

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan beste shipping metode for meg som bor på sunnmøre og som reiser til utlandet en gang annenhvert år?

 

Da ville jeg nok brukt noe slikt som jetcarrier eller tilsvarende tjenester som tilbyr postadresse i sitt land, før de shipper til norge

 

Må man ikke ha amerikansk adresse på paypal kontoen sin?

 

 

 

Nei.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan beste shipping metode for meg som bor på sunnmøre og som reiser til utlandet en gang annenhvert år?

 

Da ville jeg nok brukt noe slikt som jetcarrier eller tilsvarende tjenester som tilbyr postadresse i sitt land, før de shipper til norge

 

Må man ikke ha amerikansk adresse på paypal kontoen sin?

 

 

Nei, du legger inn shippingadresse i systemet til oneplus :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

 

Valgte den billigste, altså czech mail eller hva de het. Sendt samme dag, og på tur til norge dagen etter :)

 

Takker for svar! Hvor mye penger overførte du? 11 Euro er vel nok?

 

Du ser det når pakken ankommer mailbox. For min del ble det 13.36 euro :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kom vel en oppdatering i går :)

 

Venter forøvrig på å få min, den ble bestilt lørdag 27. sept. via mailboxde.com. Er på tur til norge fra tyskland nå! Noen som vet hvor lang tid den eventuelt kommer til å bruke i tollen?

Hei!

Min har akkurat ankommet Mailbox. Hvilken alternativ har du valgt for videresending?

 

Valgte den billigste, altså czech mail eller hva de het. Sendt samme dag, og på tur til norge dagen etter :)

 

 

Jeg har også gjort det samme som deg. Har fått beskjed om at pakken er sendt til mottakerlandet (altså Norge). Hvordan får jeg beskjed videre? Kommer den med budbil eller blir den levert hos nærmeste post i butikk?

 

Har kommet like langt jeg også, venter på videre beskjed. vil kanskje tro at posten tar over pakken etter toll og sender meg sporing? Usikker :p

Lenke til kommentar

Hei alle!
Fikk nettopp en invite som går ut om 23 timer. Oppdaget at telefonen ikke sendes til Norge, men at det finnes en slik "mailbox forwarding" greie det snakkes om her. Kan none mate meg med teskje hva jeg skal gjøre for å sikre mitt eksemplar. Det nevnes Jetcarrier og Mailbox. Noe å foretrekke fremfor annet, og hva er "safe" å bruke?
All hjelp mottas med takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...