Gå til innhold

Hvorfor er det så mye fokus på homser?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Så du mener at de homofile er de sterke? Eller du er imot at man skal kjempe for like rettigheter for alle?

 

Å dette begrunner du med hva da?

Jeg mener at alle har like rettigheter, og at alle disse gruppene bare gråter seg i søvn fordi de også må gjøre noe her i livet. Buhu, hvorfor er ikke jeg priviligert fordi jeg er ditt og datt. Jeg skal være priviligert, buhu, fordi jeg er kvinne. Men jeg vil være priviligert fordi jeg har mørk hud, buhu. Jeg har krav på å komme inn i landet deres fordi jeg er mer verdt enn deres innbyggere, buhu!

 

TA Å GJØR NOE FORBASKA LATSABBER! Dere er ikke mer verdt enn andre, og livet er ikke som det er på TV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Lurer på om jeg skal starte en tråd omkring folk med lese og skrivevansker. Dette er jo bare at de ikke forstår, å la oss kalle dem for det de er, dumme. Det er jo i realiteten ingen grunn til at de skal få støtte. Blir så forbanna når de skal ha spesialbehandling på skolen... Drittlei av å høre den sutringa. Kom over informasjon fra dysleksiforbundet, ødela hele uka mi!!

Disse trenger hjelp.

Lenke til kommentar

 

Så du mener at de homofile er de sterke? Eller du er imot at man skal kjempe for like rettigheter for alle?

 

Å dette begrunner du med hva da?

Jeg mener at alle har like rettigheter, og at alle disse gruppene bare gråter seg i søvn fordi de også må gjøre noe her i livet. Buhu, hvorfor er ikke jeg priviligert fordi jeg er ditt og datt. Jeg skal være priviligert, buhu, fordi jeg er kvinne. Men jeg vil være priviligert fordi jeg har mørk hud, buhu. Jeg har krav på å komme inn i landet deres fordi jeg er mer verdt enn deres innbyggere, buhu!

 

TA Å GJØR NOE FORBASKA LATSABBER! Dere er ikke mer verdt enn andre, og livet er ikke som det er på TV.

 

 

Kan legge til: Jeg er en bitter singel mann, buhu!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke at de skal hyle om sine rettigheter hele tiden nei. Jeg er en stakkars brunøyd, blond, mann, 185 cm høy tulling på 21 år som tar utdanning. Kanskje jeg skal kjempe for deres rettigheter også? 184 cm? Deg vil jeg ikke hjelpe. Skal alle kjempe for mennesker, eller kun for folk med visse karaktrestikker?

 

Intet mindre enn skremmende, om jeg må få si...

 

Ang. det med homofile vs. kirken, så har noen ment at kirken bør få bestemme selv. Til det må jeg innvende at "kirken" ikke er en klart definert gruppe. Det er jo egentlig rimelig å si at kirken er ansatte og kirkegjengere. I såfall er ganske mange "av kirken" homofile, og ønsker inkludering. Det er jo bare tull å si at et knippe gretne gamle knarker skal definere hva "kirken" er.

Lenke til kommentar

 

Kan legge til: Jeg er en bitter singel mann, buhu!

Ja, men jeg mener ikke at jeg er mer verdt enn andre fordi om.

 

 

Det gjør ikke homofile heller, de ønsker bare de samme rettighetene som alle andre.

 

Men du mener de ikke skal kjempe for rettighetene sine, fordi du ikke tåler å få en mail om temaet.

Endret av Andeith
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Lurer på om jeg skal starte en tråd omkring folk med lese og skrivevansker. Dette er jo bare at de ikke forstår, å la oss kalle dem for det de er, dumme. Det er jo i realiteten ingen grunn til at de skal få støtte. Blir så forbanna når de skal ha spesialbehandling på skolen... Drittlei av å høre den sutringa. Kom over informasjon fra dysleksiforbundet, ødela hele uka mi!!

Disse trenger hjelp.

 

 

Da kan de gjøre noe selv, de er noen forbanna latsabber, livet er ikke som på TV!

Lenke til kommentar

Det må du spørre han om og ikke meg.

 

Samfunnet skal ikke tilrettelegge for seksuelle avvik og perversjoner som homofili. Skal homofile forsatt få praktisere sin homofili? Ja. Men vi skal omtale det som det seksuelle og normoppløsende avviket det er og ikke som en del av vår normalitet.

 

De prester som ønsker bør absolutt få fortsette å forby homofile ekteskap.

Lenke til kommentar

Det må du spørre han om og ikke meg.

 

Samfunnet skal ikke tilrettelegge for seksuelle avvik og perversjoner som homofili. Skal homofile forsatt få praktisere sin homofili? Ja. Men vi skal omtale det som det seksuelle og normoppløsende avviket det er og ikke som en del av vår normalitet.

 

De prester som ønsker bør absolutt få fortsette å forby homofile ekteskap.

 

Så klart skal samfunnet tilrettelegge for homofile i like stor grad for for heterofile. Det skader ingen at homofile gifter seg, om det er ett avvik fra majoriteten har ingenting å si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samfunnet skal ikke tilrettelegge for seksuelle avvik og perversjoner som homofili. Skal homofile forsatt få praktisere sin homofili? Ja. Men vi skal omtale det som det seksuelle og normoppløsende avviket det er og ikke som en del av vår normalitet.

 

Hva er det som bestemmer at det er "avvik" og "unormalt"? Du kan lese litt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Demographics

 

Som du kanskje vet, så er IQ regnet som unormal når den er høyere (eller lavere) enn to standardavvik. Det vil si at 2% av befolkningen er unormalt smarte. Skal man tro samtlige undersøkelser, så er tallet høyere for homofili - avhengig av i hvilken forstand man snakker om.

Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker ikke at de skal hyle om sine rettigheter hele tiden nei. Jeg er en stakkars brunøyd, blond, mann, 185 cm høy tulling på 21 år som tar utdanning. Kanskje jeg skal kjempe for deres rettigheter også? 184 cm? Deg vil jeg ikke hjelpe. Skal alle kjempe for mennesker, eller kun for folk med visse karaktrestikker?

 

Intet mindre enn skremmende, om jeg må få si...

 

Ang. det med homofile vs. kirken, så har noen ment at kirken bør få bestemme selv. Til det må jeg innvende at "kirken" ikke er en klart definert gruppe. Det er jo egentlig rimelig å si at kirken er ansatte og kirkegjengere. I såfall er ganske mange "av kirken" homofile, og ønsker inkludering. Det er jo bare tull å si at et knippe gretne gamle knarker skal definere hva "kirken" er.

 

Syns det er helt feil at kirken skal påtvinges å gjøre noe de ikke ønsker.

 

Kirken skal følge kristendommen, ikke en relgion politikerene finner på.

 

Når det gjelder homofile, så kan de gifte seg borgerlig. Så jeg kan ikke se problemet. Det er ikke en menneskerett å gifte seg i kirken, og jeg syns det er latterlig å sitte å argumentere for og mot dette. Vi har større verdensproblem enn at homofile ikke får lov å få en fest seremoni i regi av kirken.

 

Og for de som sier " vi betaler skatt til kirken, vi må få lov å bestemme, bla bla"

- Det er ikke slik at selv om du støtter en gruppe med penger, så eier du dem, og kan bestemme over dem. Hadde det vært slik kunne jeg eid alle som går på trygd osv.... Det er ganske idiotisk å tenke slikt.

Lenke til kommentar

Syns det er helt feil at kirken skal påtvinges å gjøre noe de ikke ønsker.

 

Kirken skal følge kristendommen, ikke en relgion politikerene finner på.

 

- Hvem er kirken? Er det én sjef, som har helt klare regler? Eller er det de som bruker kirkene...

 

- Hva som er kristendom, det er ikke et objektivt spørsmål. Religion har til enhver tid i historien hatt ulike tolkninger, og hele tiden forandret seg. Det er sånn det skal være.

 

(Jeg er sikker på at man kan finne uenigheter ang. homofili i Bibelen - det kan man vel om nesten alt. Jeg er ikke lærd innen bibel-lære, men når Jesus elsker alle mennesker, prostituert som morder, så er det vel ikke noe langt skritt å tenke seg at han også elsker homofile?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så, det er synd på deg altså? Du er sint fordi det blir kjempet for andre altså.

 

Når man har ulike regler for homofile og hetrofile, ja, da kjemper så klart de homofile for sine rettigheter.

 

Ja, de skal ta til motmele og ikke gi opp, så lenge de ikke er homofile?

Det jeg blir sint på er det at når man ikke fokuserer på de svake, og på grupper. Så hjelper man både som trenger og ikke trenger hjelp. Homofile trenger ikke å gifte seg og har ellers alle rettene de har krav på i rettferdighetens navn.

 

Har jeg skrevet at det ikke gjaldt homofile?

 

 

Du syter over at andre syter. Du klager over at andre klager.

 

Du blir sint fordi du mener samfunnet fokuserer på grupper. Men du fokuserer selv på en gruppe i denne tråden.

 

Du sier man skal ta til motmæle om man blir mobben. Men så klager du over at homofile gjør nettopp det.

 

Du kritiserer andre grupper fordi de etter din mening "gråter seg i søvn, buhu", mens du selv omtaler deg som stakkarslig? Seriøst? Buhu.

 

Snakk om en selvsentrert tankegang!

Lenke til kommentar

 

Syns det er helt feil at kirken skal påtvinges å gjøre noe de ikke ønsker.

 

Kirken skal følge kristendommen, ikke en relgion politikerene finner på.

- Hvem er kirken? Er det én sjef, som har helt klare regler? Eller er det de som bruker kirkene...

 

- Hva som er kristendom, det er ikke et objektivt spørsmål. Religion har til enhver tid i historien hatt ulike tolkninger, og hele tiden forandret seg. Det er sånn det skal være.

 

(Jeg er sikker på at man kan finne uenigheter ang. homofili i Bibelen - det kan man vel om nesten alt. Jeg er ikke lærd innen bibel-lære, men når Jesus elsker alle mennesker, prostituert som morder, så er det vel ikke noe langt skritt å tenke seg at han også elsker homofile?)

 

Så for å følge den logikken så synes kirken (ie jesus) at handlingene mordere utfører er tipptopp?

 

Man må utføre et ikkelogisk argumenthopp for å hevde at "jesus elsket alle" medfører at homser skal gifte seg i kirken. Det burde være en varsellampe at "jesus elsket alle" er en metafor og et filosofisk begrep som medfører noe mer en de enkelte ord.

 

Dog, temaet. Kirken bør i menneskerettighetenes navn ha lov til å diskriminere (uten trusselbruk av motstandere) på lik linje som LLH har sine vedtekter som diskriminerer mot personer med bestemte politiske overbevisninger.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Så for å følge den logikken så synes kirken (ie jesus) at handlingene mordere utfører er tipptopp?

Man må utføre et ikkelogisk argumenthopp for å hevde at "jesus elsket alle" medfører at homser skal gifte seg i kirken. Det burde være en varsellampe at "jesus elsket alle" er en metafor og et filosofisk begrep som medfører noe mer en de enkelte ord.

 

Det er du som har logikkproblemer. Jeg påstår kun at det er mye selvmotsigende filosofi i Bibelen.

 

Jeg vil gjerne at du hoster opp et bevis for at det er konsensus blant den milliarden (eller hva det er) kristne for at Bibelen er imot homofili.

 

Samt et argument for at dette er "riktig" tolkning.

 

Du må ikke høre på det disse Kvarme'ne rundt omkring munndriter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...