Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hva den trance sangen som har "the italian man who went to malta" i seg?

(link: http://www.youtube.com/watch?v=m1TnzCiUSI0)

Har prøvd å google den men finner ingen ting. Håper det er noen som kan hjelpe :)

Her kan dere høre litt av det, men det er veeeldig dårlig kvalitet så dere må sku litt opp på lyden.Sample.wav

 

Pizza Man - I Don't Need This

 

Heter den hos meg i hvert fall. ^^

 

Tusen Takk!!

Lenke til kommentar

Leter etter en låt som gikk jevnlig på Svisj for noen år siden. Rimelig sikker på at det er en norsk artist, for tittelen på sangen er "Ville Hester". Så vidt jeg kan huske, er det ikke noe vokal i låten og trompeter spiller en stor rolle i låten/videoen.

 

Endring: Fant det ut selv med litt enkel googling. "Palace of Pleasure - Ville hester"!

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

The Killers - Read My Mind.

 

Ellevte linje; skal det være "I got a little fight" eller "I got a little frigthened"?

 

Det eneste som virker logisk for meg er alternativ to, men så å si alle (les:alle) lyricssider jeg har vært innom har skrevet 'fight'.

 

 

Dog har jeg lenge hatt en mistanke om at de kopierer fra hverandre..

 

 

Ps: Dette virket som det mest riktige stedet å spørre om dette på, så om det er veldig feil beklager jeg.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg trenger navnet på en remix av Dj Tiesto - Forever Today som jeg har hørt. En piano versjon...

 

Den finnes i denne filmen som jeg fikk av en venn:

 

Den starter på 0:41

 

 

Jeg vil ikke ha noe som helst diskusjon om WoW her... Iogmed at jeg ikke bryr meg noe som helst om spillet... vil bare prøve å finne navnet på musikken...

 

Om noen kanskje også vet hva musikken på slutten heter, som starter rundt 09:13 så hadde det vært kjempe ;)

 

------------------------------------------------------

 

Fant sangen...

 

Dj Cube - Forever today (original mix) er en del remixer av mixen til cube som da heter akkurat det samme...

Original kan lastes ned <<HER>>

Endret av thomba14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...