Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en sang, men lenge siden jeg har hørt den og har ikke peiling på hva den heter eller hvilke artister som medvirker.

Sist gang jeg hørte den var på P4 for noen måneder siden. Det er sikkert 10-12 artister som har gått sammen og synger det jeg tror er en gammel klassiker sammen. Den er ganske rolig, ville plassert den i popsjangeren.

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter en sang, men lenge siden jeg har hørt den og har ikke peiling på hva den heter eller hvilke artister som medvirker.

Sist gang jeg hørte den var på P4 for noen måneder siden. Det er sikkert 10-12 artister som har gått sammen og synger det jeg tror er en gammel klassiker sammen. Den er ganske rolig, ville plassert den i popsjangeren.

 

 

Vanskelig, men slenger inn et forslag ihvertfall.

 

"Perfect day" opprinnelig av Lou Reed sunget av various artists.

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter en sang, men lenge siden jeg har hørt den og har ikke peiling på hva den heter eller hvilke artister som medvirker.

Sist gang jeg hørte den var på P4 for noen måneder siden. Det er sikkert 10-12 artister som har gått sammen og synger det jeg tror er en gammel klassiker sammen. Den er ganske rolig, ville plassert den i popsjangeren.

 

 

Vanskelig, men slenger inn et forslag ihvertfall.

 

"Perfect day" opprinnelig av Lou Reed sunget av various artists.

Ah... det var riktig. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i Bergans reklamen heter? (Den vi ser en som kjører på ski og hopper i ett hopp) En dame som synger.

 

Edit: Denne;

 

 

hvis du går inn på www.bergans.no så kan du laste ned sangen der.. har sendt mail til bergans for å spørre om hva sangen het og den sangen er laget spesielt til bergans sin reklame..

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i en av Home Alone filmene når hovedpersonen har vært i kirka med han "syke" fyren for og så skal hjem å mekke feller?

 

Finner det garantert på imdb.com. Men siden du spør så svarer jeg: "Setting the trap" hentet fra OST til filmen.

 

Fins ikke på imdb, sjekket det først =)

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i en av Home Alone filmene når hovedpersonen har vært i kirka med han "syke" fyren for og så skal hjem å mekke feller?

 

Finner det garantert på imdb.com. Men siden du spør så svarer jeg: "Setting the trap" hentet fra OST til filmen.

 

Fins ikke på imdb, sjekket det først =)

 

Men sangen var rett...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...