Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Noen som vet hvilken sang de spiller på den nye Canal Plus reklamen?

Det er den reklamen hvor de presenterer de nye seriene, fillmene og sportskanalene.

Og hvor de tilslutt sier:"Canal pluss, 10 år med underholdning!"

 

Det er en herlig melodiøs gitarspill i bakgrunnen som jeg synes er nydelig.

 

 

-J

 

 

Hvis den reklamen jeg har sett så er det "Rolling Stones" med "You can´t always get what you want"

 

Sjekka den Stones sangen på youtube, var nok ikke den :no:

Det var så synd, trodde at noen hadde funnet den... Men takk for forslaget iallfall :)

 

Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg greier bare ikke finne "Severin Suveren-sangen". :( Noen som kan hjelpe meg med å finne et sted der jeg kan laste den ned?

Det holder rett og slett ikke med en link til info fra NRK, dessverre.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg hiver meg på de som lurer på hva sangen i den NYE Prison Break-reklamen heter. Det er en mann som synger, og genren kan minne om alternativ rock. Skal prøve å få med meg teksten neste gang jeg eventuelt ser den. Og det er IKKE snakk om sangen(e) som allerede er navngitt tidligere i tråden.

 

EDIT: Jeg fant promovideoen mms://mtgnewmed.wmod.llnwd.net/a897/o10/Norge/TV3/promo/h07/prison_break_ses3_6_promo.wmv

og da var halve jobben gjort. Etter litt googling fant jeg ut at sangen heter Biffy Clyro - Machines

Endret av sexten
Lenke til kommentar

Sitter her og leter ett en sang jeg har hørt brodern høre på. Jeg hørte sangen gjennom ørepluggene hans så jeg vet ikke om noen teskt, men dte vra en spesiell plystring der...

 

de varte til 5-10sek og den hørtes ut som en fin sang, før plystringen ble avbrutt flere ganger av noe rapping... minner litt om mattafix, men er helt sikkert ikke de.

Anyone..

Lenke til kommentar
Sitter her og leter ett en sang jeg har hørt brodern høre på. Jeg hørte sangen gjennom ørepluggene hans så jeg vet ikke om noen teskt, men dte vra en spesiell plystring der...

 

de varte til 5-10sek og den hørtes ut som en fin sang, før plystringen ble avbrutt flere ganger av noe rapping... minner litt om mattafix, men er helt sikkert ikke de.

Anyone..

Spør han da...

Lenke til kommentar
Sitter her og leter ett en sang jeg har hørt brodern høre på. Jeg hørte sangen gjennom ørepluggene hans så jeg vet ikke om noen teskt, men dte vra en spesiell plystring der...

 

de varte til 5-10sek og den hørtes ut som en fin sang, før plystringen ble avbrutt flere ganger av noe rapping... minner litt om mattafix, men er helt sikkert ikke de.

Anyone..

Spør han da...

 

Der problemet er... Vi snakker til vanlig ikke sammen. Og han kommer ikke hjem før etter helga..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...