Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den.

De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria :) Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden min beskrivelse ikke strakk til forrige gang jeg spurte så har jeg her prøvd å "synge/nynne" sangen! Hva heter denne sangen??

EDIT: Kom jeg videre til Oslo? :p

Muse - Unintended :)

PS: Du røk ut på audition :thumbup:

Skrevet
Hva heter den Span sanger der han synger "there is something lurking in the back of my brain"?

EDIT: fant det ut.  :)

Husk å post svaret ditt her da vel! Kan jo tenkes at noen andre lurer på det samme!

"Found" :)

Skrevet
Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den.

De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria :) Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut :thumbup:

Con te partiro var det. Fantastisk sang. Takker.

Skrevet
Siden min beskrivelse ikke strakk til forrige gang jeg spurte så har jeg her prøvd å "synge/nynne" sangen! Hva heter denne sangen??

EDIT: Kom jeg videre til Oslo? :p

Muse - Unintended :)

PS: Du røk ut på audition :thumbup:

FY FAEN!! TAKK!!!!!! :thumbup::w00t::)

hehe

Skrevet (endret)

Fant et lite videoklipp med en ganske gammel(?) sang som jeg fikk lyst på til forskjellig bruk. :p

Dette er videoen. Er det noen som vet hva musikken/sangen heter?

Endret av Explorer
Skrevet

jeg så på "the accidental spy" i natt... lurer bare på hva den låta som begynner ved ruletexten heter.... ikke den som går mens de viser sånne klipp som ble fucka men etter de....

er en sang der det går en rå rytme samtidig som de spiller replikker i fra texten med MYE klang. er inblamdet en elgitar også.....

Skrevet
Fant et lite videoklipp med en ganske gammel(?) sang som jeg fikk lyst på til forskjellig bruk. :p

Dette er videoen. Er det noen som vet hva musikken/sangen heter?

Jan Hammer - Crockett's Theme

Digg sang!

Høres den kjent ut, så er den med i GTA Vice City

Skrevet
Jan Hammer - Crockett's Theme

Digg sang!

Høres den kjent ut, så er den med i GTA Vice City

Tusen takk!

Fant at den passer utrolig bra til slike filmer med sånne elegante seilfly, :love:

Skrevet

Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:

"Bad, bad company, until the day I die".

Skrevet

WRC musikken

noen som har peiling på hvilken sang som brukes bla. på wrc sendingene på tv2?

Tror ikke denne er lett........

Geir Frode

Skrevet
WRC musikken

noen som har peiling på hvilken sang som brukes bla. på wrc sendingene på tv2?

Har også lurt på det. Kul musikk. Hadde vert konge hvis noen visste hvilken sang det er.

Skrevet
Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:

Bad Company - Bad Company tror jeg det er.

(Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...)

Skrevet

Bad Company - Bad Company tror jeg det er.

(Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...)

Takk. :)

Skrevet
"put your ass in the air"

noen som kjenner igjen det fra en sang de har hørt? ;)

dame som synger, i ebn slags tecno låt!

Baracuda - Ass up (Banana Inc remix) :)

Skrevet (endret)

Jeg vet at The Who har laget den derre CSI:NY låta. Men jeg husker ikke hva den heter..?

Endret av øyst1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...