Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en sang som "My chemical romance" har.

 

 

Den begynner slik : "where is your heart" eller noe liknende.

 

Usansynlig dårlig forklart, men håper det er noen som skjønner hva jeg mener.

8907855[/snapback]

 

Det finner du garantert ut av dersom du leser første post.

Lenke til kommentar

dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

 

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som kan navnet på artisten og melodien på vedlagte instrumental? Den har partier som kan minne om Pink Floyd - Wish You Were Here og Jimi Hendrix - Little Wing. Jeg har mistanke om at det er Eric Clapton på gitar, men det er bare en følelse og har egentlig ikke noe grunnlag for å påstå det.

 

Håper noen av dere kan si meg noe mer!

 

Takk for all hjelp!

Instrumental.mp3

Endret av Robo_Cop
Lenke til kommentar
dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

 

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

 

Tipper Toy Box - Tarzan & Jane

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen som jeg likte. Prøvde å søke etter lyrics på google, men fant ikke. Sunget av en dame, type RnB

 

Her er et par strofer jeg fikk med meg:

"The sun don't shine forever"

"Let's shine together"

8902218[/snapback]

 

Jay-Z feat Rihanna - Umbrella

8905825[/snapback]

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

 

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

 

Tipper Toy Box - Tarzan & Jane

8914597[/snapback]

 

godt forslag, men det var ikke den.. sangen handler liksom ikke om dyr og jungle og slikt tror jeg.. men er inslag av noen dyrelyder i sangen.. :D veit det ikke er lett å hjelpe meg med denne.. men andre forslag??

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Hørte akkurat slutten på en sang på radio her om dagen. Var på Radio 1 (i trondheim). Husker så å si ingen ting, MEN, minte meg litt om Pavarotti/Josh Groban stil. Vanskelig å forklare.... Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

 

Takk

Lenke til kommentar
dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

 

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

 

 

Mira Craig - Leo?

Lenke til kommentar
dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

 

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

 

 

Mira Craig - Leo?

8916119[/snapback]

 

nei det var ikke den heller :no: andre forslag ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...