Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ?

 

Takk

7224565[/snapback]

 

Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks.

;)

Lenke til kommentar
Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ?

 

Takk

7224565[/snapback]

 

Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks.

;)

7224584[/snapback]

Don Omar - Los Bandaleros :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Hei alle. Jeg har netopp sett the fast and the furious nå tokyo drift nå.. Og det er en sang helt helt på slutten av filmen der "Vin Disel" sitter i bilen og hører på en sang før han skal kjøre omkapp mot han andere. Noen som vet hva den heter ?

 

Takk

7224565[/snapback]

 

Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks.

;)

7224584[/snapback]

Don Omar - Los Bandaleros :thumbup::thumbup:

7224618[/snapback]

 

 

 

Hjertelig takk !!!!!

Lenke til kommentar

Kort spørsmål..

sitter og ser My name is earl for nte gang.

og hver gang noen setter på en låt på jukeboxen på baren sier randy:

"Oh no you didnt. Dont say that you went old school or something."

Etterfulgt av at han "fisker" inn dama som setter den på.

 

Hva heter låta?

 

http://www.youtube.com/watch?v=FVT-X_cJYQo <-- den låta der

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Var på fest i går, og da hørte jeg en sang jeg har fått på hjernen. Tror det er en dance remix av en gammel sang, men er ikke helt sikker. Husker ikke helt hva teksten var, men tror den gikk sånn:

 

Ett eller anna med "clear blue sky", og så "flying higher and higher" Kanskje det var en "eagle" med i alt det her også, men er ikke sikker...

 

Noen som vet hvilken sang det er?

7223936[/snapback]

 

John Parr Vs Tommyknockers - "New Horizon"

 

org. John Parr - "St. Elmo's Fire"

Lenke til kommentar
Ingen av disse pulp fiction-låtene altså?

http://www.imdb.com/title/tt0110912/soundtrack

 

Jeg trodde alt av musikk fra filmen var på det albumet.

 

F.eks den med bass-spillet når de raner restauranten. Like etter at bitcha har sagt "This is a robbery, and if anybody moves i will kill every motherfucking last one of you" eller noe i den duren.

7214128[/snapback]

Det var den jeg leita etter, men det albumet der kom ikke opp når jeg søkte :p Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...