Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Intromelodien til Brat Camp på TVN. Noen som vet hva denne heter?

6630321[/snapback]

Bump

6636178[/snapback]

Bring

Up

My

Page

Ingen som vet?

Skrevet
Prebo:

Cat Stevens - Where Do The Children Play

6643683[/snapback]

Nup.. Ligner ikke.. Musikken er av nyere sort. Snakker om den melodien som blir spillt mens presentasjonen av ungdommene pågår i starten.. Ingen som synger der som jeg har lagt merke til..

Skrevet
Noen som har filmen "The Girl Next Door" og kan se 01:34:35 ut i filmen, hva heter den sangen? Det er når de har sex i limousinen. Er en kjent kjærlighetssang.

Piano på starten, en som synger: This is love in Italy (elns)

6638994[/snapback]

Hvis du hadde sett litt lenger oppe i tråden, så hadde du faktisk fått svar på dette..

Skrevet (endret)

Har en film som det er en sang på som jeg gjerne skulle visst navnet på. Er ikke så flink til å forklare. I refrenget sier dama som synger: There is my DJ, please, everybody hear the music ( tror jeg, er litt utydelig) og når refrenget har spilt 2 ganger kommer spilles melodien på noe som høres ut som et munnspill/trekkspill. Har irritert meg over den lenge nå og hadde vært fint om noen visste hva sangen het :)

Edit: La til lydsnutt

sang.wav

Endret av madgringo
Skrevet
Har en film som det er en sang på som jeg gjerne skulle visst navnet på. Er ikke så flink til å forklare. I refrenget sier dama som synger: There is my DJ, please, everybody hear the music ( tror jeg, er litt utydelig) og når refrenget har spilt 2 ganger kommer spilles melodien på noe som høres ut som et munnspill/trekkspill. Har irritert meg over den lenge nå og hadde vært fint om noen visste hva sangen het :)

6644729[/snapback]

Hard in tango - this is my dj

Skrevet (endret)
Lurer på denne sangen:

Tror ikke teksten er helt slik men noe slik.

Hva vet inte du, hva vet inte jag....

6645038[/snapback]

Lisa Ekdahl "Vem vet"

Edit: For treig igjen :p

Endret av Wipeout
Skrevet

6644729[/snapback]

Hard in tango - this is my dj

6645044[/snapback]

Tusen tusen takk :D

Skrevet
I dag hørte jeg en sang som jeg ikke har hørt på en stund. Fikk ikke med meg hva den het, men syntes å kunne huske at det var noe sånn som "pure divotion"?! Er noe techno/trance greier. Noen som vet hvem som spiller den?

6638840[/snapback]

Kan det være Pure Devotion av Freeloader?

Skrevet

jeg har ikke gidda å lest alle 400 sidene i denne tråden, men har det vært nevnt den sangen i djuice-reklamen med matti? "matti, do you want to party".

noen som veit hva den heter? er sånn tyggegummitechno.

Skrevet
jeg har ikke gidda å lest alle 400 sidene i denne tråden, men har det vært nevnt den sangen i djuice-reklamen med matti? "matti, do you want to party".

noen som veit hva den heter? er sånn tyggegummitechno.

6645798[/snapback]

Søkefunksjonen, serru, det er saker. Ikke bare slipper du å lese gjennom 400 forumsider, hadde du søkt på for eksempel djuice ville du snart funnet ut at du søker Martine & Mirejam - "Go To The Beat".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...