Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Her er den sangen som jeg har hørt på ett discotek men vet ikke hva den heter. Noen som har noen som helst aning om hvilken sang det er. veldig dårlig kvalitet på lydklippet men man hører litt av det på slutten.

5776327[/snapback]

 

 

2 Unlimited - Jump For Joy

5777201[/snapback]

 

Jepp denn var det :thumbup: . Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg lurer på hva denne sangen heter. Det er en mann med sånn langt framover hår som synger ganske kjapt. ett eller annet sted synger han "where did you come from, where did you go" mer veit jeg ikke.... tenk skikkelig! må ha den til i morra! :hrm:

 

EDIT: er ikke sikker men tror artisten het noe med Cartoon...

Endret av gravitic
Lenke til kommentar
jeg lurer på hva denne sangen heter. Det er en mann med sånn langt framover hår som synger ganske kjapt. ett eller annet sted synger han "where did you come from, where did you go" mer veit jeg ikke.... tenk skikkelig! må ha den til i morra!  :hrm:

5782378[/snapback]

 

Rednex - cotton eye joe

5782421[/snapback]

 

OMG! your a life saver! :p

Lenke til kommentar

Vel.. Er ikke akuratt en sang, men syntes ikke det var nokk til å starte en ny tråd om dette..

 

Hvis det ikke er ulovlig, så lurer jeg på om det er noen av dere som har dette lydklippet:

I think you ought to know I'm feeling very depressed.

 

(Helst fra den nye Hitchhikers guide to the galaxy, og ikke den gamle)

 

MVH

Håvard

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en sang jeg tror er av DeLillos, definitivt sunget av Lars Lillo-Stenberg. Sliter med å finne frem i P3s spillelister, google ga jeg også (for?) raskt opp, håper noen her inne sitter med de riktige musikkkunnskapene. Synger om en dame (tidligere forelskelse) han helt har glemt, men går mer ut på at han kke har glemt noenting, ramser hele tiden opp detaljer om henne...

EDIT; litt leif her og der...

EDIT2: Er det noen som vet hvilket album låta er i fra?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Er på jakt etter en sang jeg tror er av DeLillos, definitivt sunget av Lars Lillo-Stenberg. Sliter med å finne frem i P3s spillelister, google ga jeg også (for?) raskt opp, håper noen her inne sitter med de riktige musikkkunnskapene. Synger om en dame (tidligere forelskelse) han helt har glemt, men går mer ut på at han kke har glemt noenting, ramser hele tiden opp detaljer om henne...

EDIT; litt leif her og der...

EDIT2: Er det noen som vet hvilket album låta er i fra?

5788335[/snapback]

"Glemte Minner" fra albumet "Neste Sommer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...