Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Lurer på om noen vet navn/artist/hvilken film sangen er tatt fra i Diners Club - reklamen, med han fyren som sitter på kino og ser på film... antar at sangen er tatt fra filmen som han ser på, er noe folk på joggetur og noe duer og greier.

 

Lurer også på navnet på sangen i den nyeste Statoil-reklamen, ganske chill sang...

5277591[/snapback]

 

Statoilsangen er ihvertfall Frost - Klong

5280124[/snapback]

 

 

Noen som vet hva sangen i Statoil-reklamen heter? Har lett gjennom litt i denne tråden, men fant ingenting :)

5310133[/snapback]

5310328[/snapback]

 

Jeg burde nok ha forklart bedre. Jeg snakker om den nye reklamen, "julereklamen" til Statoil. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hei!

Så på Spy Game her om dagen, og hørter en sang jeg har lyst på.

Det er den hvor han "sjefen" kommer inn på kontoret til Nathan Muir  og ber han finne frem info om Tom Bishop.

Og når Gladys spør om han er litt paranoid siste dag på jobb.

 

Lydklipp

5307340[/snapback]

 

Hadde hele soundtracket før. Finner mye ved å søke etter audio med "Spygame" som søkeord....

Lenke til kommentar
hva heter sangen I starten av American Pie - Band camp?

5311033[/snapback]

den aller første er "Andrew W.K. - She Is Beautiful" det er den som lixom er soundtracken i den filmen til broren til matt (steve). er den du mener?

5312138[/snapback]

helt i starten av filmen når introen kommer å når du får se Stiffler og vennene hans sitte forann tv'n å ser på en av filmene til broren hans

 

Edit: jada det var den rette. takk så mye

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
jeg så nettopp verdens klart beste flashvideo. den hadde også muligens verdens tøffeste sang, men jeg har ikke peiling på hva den heter.

 

her er link til videoen. håper noen kan hjelpe meg

---Hit Me---

5310944[/snapback]

 

Det er tre sanger i den flashvideoen

 

Cossack Patrol av Ivan Rebroff

Tanz Bruderchen av Hyperactive

og

Version av DMX Krew

 

Noen som vet hva sangen i denne videoen heter?

 

Gleder meg forøvrig til naboen min kommer så langt med juletrebelysninga...  :ermm:

5312099[/snapback]

 

Trans Siberian Orchestra - Wizards in Winter

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Jeg har fått i oppdrag fra min gamle, finske kollega å finne navnet på en norsk sang. Han tror at gruppa heter Tusenfryd og at de synger på en eller annen vestlandsdialekt. (Fra Sogndal?). Sangen begynner visst noe slikt som dette "Du bryr deg ikkje mykje om meg". Det er en damestemme som synger. Vet ikke om det er helt korrekt, men det er alt jeg har. Noen som vet? Har prøvd å se på Norsktoppens hjemmesider. Tror de har spilt sangen på P2 eller P1.

 

Edit: det var visst ikke en mann som synger, men en dame ;)

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Hva heter sangen i en Nidar reklame ( tror det er Nidar) der de sier slik : Driving home for christmas, I can't wait to see those faces osv. Har søkt etter driving home for christmas men finner ingenting  :dontgetit:

5312003[/snapback]

Chris Rea - Driving Home For Christmas. tok meg 2 sek GOOGLE er din venn :p hehe

5312177[/snapback]

Okei Okei:P Takker

Lenke til kommentar

Dette er et skudd i mørket, men jeg håper noen forstår hva jeg mener og helst hvilken jeg mener...

 

Har fått en sang på hodet, det er en Gospel/opera sang som jeg alltid forbinder med jula og noen som løper eller noe intenst skjer i en film.

Det starter med en eller få som synger, men så joiner fler og fler etterhvert, og sangen blir bare mer og mer intens... Siden dette er opera/gospel, så skjønner jeg seff ikke bæret av hva de sier, ellers ville jeg googlet på noen av ordene de synger. Jeg kan heller ikke huske hvilken film jeg har hørt den i, ellers ville jeg bare googlet det og :p

 

Håper noen kan hjelpe meg, mister søvn over det!

 

Edit: fikk forslag om det var denne: http://www.bigad.com.au/ bra forsøk, men den jeg tenker på er litt raskere tempo

Endret av Ezo
Lenke til kommentar

Spurte her for litt siden om det var noen som visste hvilken sang som gikk på 'Pimp my ride' med episoden med en toyota-van

(tid hvor sangen befinner seg i serien: ca 12min)

 

Sikkert mange som ikke har denne episoden, så jeg tok opp med mobilen(har ikke mic til pc)

 

Filen har ganske lav lyd, men hvis du skrur opp lyden på hodesettet/høytalerne så skal du høre hva som spilles. Noen som vet hvilken sang dette er?

 

 

 

Takk på forhånd! :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...