Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er det noen som vet hva sangen som spilles på GTA: Liberty City Stories (PSP)? Det er introen jeg snakker om...

 

Takker for svar... :D

5294773[/snapback]

 

Kanskje dette kan være til hjelp.

5295601[/snapback]

 

Nope, det står ingenting her... Men jeg har hørt at det skal være en sang som heter

The Dark March av Danger Mouse. Noen som vet hvor man kan få tak i denne??

Jeg har prøvd alt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg hørte en sang på kanal24 i går. Det jeg husker av teksten er dette:

 

"Hey, my name is Hooker"

 

Sangen tar liksom aldri helt av, den er rolig. Dame som synger den.

Kanskje litt vanskelig denne, men håper noen som vet om den :)

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Jeg har hørt en sang i flere dager på radioen som jeg ikke husker hva heter. Det er mulig det er en ny sang, men den minner mye om en eldre schlæger. Det er trance/ dance i beste "Daze"- stil. Her er noen kjente fraser fra sangen....som forøvrig finnes i en million andre sanger: "Hey now, come on and move your body.......come and join the party.........". Noen som vet hva denne heter? :)

5302128[/snapback]

 

Selvgjort er velgjort :D

 

Starstylers ft. Michy - Keep on Moving :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig.

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig.

 

 

På forhånd takk :)

5305660[/snapback]

 

Du kan prøve http://www.imdb.com/

Lenke til kommentar

Hei, jeg hørte en låt på radio oslo idag, en utrolig fet trance låt, hvor den manlige vokalen synger "life" mange ganger i teksten. fikk hjerne teppe på hva annet han sang :blush: å de nevnte gruppa etter låta. men jeg fikk bare med meg at det var noe med inter***. trodde han sa interface. men fant ikke låta noen steder:p har prøvd å lete etter den. men uten hell. noen som kan tenke seg til hva den heter??

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
jeg lurer egentlig ikke på en sang men en stemme.

 

for de som har sett sister act 2 der synger de en "kor versjon" av "The Temptations - Ball Of Confusion" men hvem er det som synger sister mary robbert sin stemme TVILER sterk på at det er Wendy Makkena som synger der

 

takk for alle som gidder å prøve seg :p

5261644[/snapback]

quote seg selv er kjekt det. BTW kjekt om dere kunne hjelpe meg å finne hvem som har stemmen hennes (når de synger) i første sister act også. høres ikke ut som samme stemmene. :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Hei, har nettopp sett filmen "Wes Craven's Cursed" og lurder derfor på om noen vet hvordan jeg finner navnene på alle sangene i filmen. Syntes det var noe bra der så vil gjerne få tak i dem. Derfor lurer jeg på hvor man finner navnene på alle sangene, og artistene som har laget dem da selvfølgelig.

 

På forhånd takk :)

5305660[/snapback]

Du kan prøve http://www.imdb.com/

5305739[/snapback]

Imdb er som alltid flotte greier, ja. Bare å trykke på soundtrack listing, så har du det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...