Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Opp igjen med seg.... *going insane* !!!!!!!

Denne ?

Spotify Link

Skrevet
Hei. Jeg trenger hjelp med å finne navnet på en gammel offspring-sang.

Den stammer fra smash-tiden, og jeg mener å huske at det er en b-side på en singel.

Den begynner med tre variasjoner av e-moll på en akkustisk gitar som blir spilt to ganger, så en ca ti sekunders periode med 3-akkords pop-aktig del med gitar og bass, før det går over i klassisk offspring-stil. Jeg husker desverre ikke noe av teksten.

Morn igjen, jeg fant ikke noe svar på denne så jeg bumper den. :p

Skrevet
Hva heter den denne sangen?

høres ut som scooter men har ikke funnet den enda.

eneste jeg husker er "party over there, ya ya ya"

Kanskje litt sent men temmelig sikker på at det er denne:

Skrevet

æ leter etter en sang der man i refrenget synger noe som dette: "never say never no more" i tillegg til å klappe 3 ganger i takt. Er en slags countrysang tror æ...

Skrevet (endret)
æ leter etter en sang der man i refrenget synger noe som dette: "never say never no more" i tillegg til å klappe 3 ganger i takt. Er en slags countrysang tror æ...

Dubliners - The wild rover

Er ganske sikker på at det er den du mener.

edit: yootoob

Endret av raid2
Skrevet

Dubliners - The wild rover

Er ganske sikker på at det er den du mener.

edit: yootoob

Skrevet

Hørte den på radioen i bilen i dag, og vet at den er ganske kjent, men ringer ikke noen bjeller på navnet.

Litt dyp bass, med en Joe Cocker-lignende stemme som synger ett eller annet med "...ain't never seen a girl like you before...".

:)

Skrevet

Leter etter låten i starten av en av reklamene for Where the Action Is (WTAI)-festivalen i Stockholm på Spotify.

ONE MORE [...] AND I'M NEVER GOING BACK TO SCHOOL
eller noe.
Skrevet

æ lurer på hvem som synger denne sangen:lyd.wma

Er det Pink Floyd? Har en mistanke om det (virker jo som teksten er rimelig lik) men finner ingen sanger der de synger så mye (youtube), mest bare gitar/melodi.

Så hadde håpet noen kunne svare meg på hva sangen heter og hvem som synger den :)

Skrevet (endret)

Er det Pink Floyd? Har en mistanke om det (virker jo som teksten er rimelig lik) men finner ingen sanger der de synger så mye (youtube), mest bare gitar/melodi.

Så hadde håpet noen kunne svare meg på hva sangen heter og hvem som synger den :)

Får ikke linken til å fungere

Edit: Fikk det til, var feil i linken, var en skråstrek som var feil vei ;) Riktig link er: http://www.nilsrune.no/lyd.wma

Endret av Superdan
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Tror det er Pink Floyd - Comfortably Numb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...