Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, så Izzat i går, så lurte jeg på om noen som har hørt den bhangra sangen de hører på i bilen når de skal hente dopet i den varebilen? Og om dere vet hva den heter..

Det jeg fikk med meg var: lovely, lovely, gore gore.. prøvd å søke det opp, men finner ingenting..

NOEN som vet??

Albumet koster bare 79kr på cdon.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei.

 

Hørte en sang på viasat tv 1000 reklame på Radio norge på jobben her om dagen,vet ikke om den samme er vist på tv.

 

Virker som en rolig sang og eneste jeg vet om teksten er "Walking down the road" er en mannlig stemme som synger

 

Mvh Ivar

 

 

Bumper min egen da :)

Lenke til kommentar
Hei, så Izzat i går, så lurte jeg på om noen som har hørt den bhangra sangen de hører på i bilen når de skal hente dopet i den varebilen? Og om dere vet hva den heter..

Det jeg fikk med meg var: lovely, lovely, gore gore.. prøvd å søke det opp, men finner ingenting..

NOEN som vet??

Albumet koster bare 79kr på cdon.com

Sangen er ikke på CD-en da..

Lenke til kommentar

Okai, har de siste dagene irritert meg over at jeg ikke finner de to følgende sangene:

 

1: Sangen som er i reklamen til programmet "mayday" på Viasat 4

 

2: Sangen fra traileren til Predator som vises på Viasat 4(ikke den orginale film traileren)

Edit: er igrunn ikke sikker på om det var predator reklamen eller Die hard 2 reklamen, men om det var DH2 så var det IKKE fra den reklamen som vises mest, sangen var litt "heavy", mulig det var metal

Edit: Sang 2 var Rage against the Machine - Killing in the name

 

 

På forhånd takk for svar :)

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
hørte en sang på radioen i dag. de sang mye ella ella.. tror de snag på fransk.. noen som veit hvilken sang jeg mener?

Den er spansk da, men den eneste jeg vet om:P

 

jeg fant det ut. det var Kate Ryan - Ella Elle L'a

Endret av marlao
Lenke til kommentar
Okai, har de siste dagene irritert meg over at jeg ikke finner de to følgende sangene:

 

1: Sangen som er i reklamen til programmet "mayday" på Viasat 4

 

2: Sangen fra traileren til Predator som vises på Viasat 4(ikke den orginale film traileren)

Edit: er igrunn ikke sikker på om det var predator reklamen eller Die hard 2 reklamen, men om det var DH2 så var det IKKE fra den reklamen som vises mest, sangen var litt "heavy", mulig det var metal

Edit: Sang 2 var Rage against the Machine - Killing in the name

 

 

På forhånd takk for svar :)

Den siste er vel Rage Againt The Machine - Killing in The Name of ? Ser ikke på TV, fordi jeg har Bittorrent og rask linje, men tror det er den. :)

Lenke til kommentar

Hvilken sang er dette?

Sangen starter med et keyboard som dette: DAdaDAdaDAdaDAda (litt opp) DAdaDAdaDAdaDA (litt opp) DAdaDAdaDAdaDAda (ned hvor det startet igjen) da da da da daaa DAAA daaa...

Dette er altså melodien fra begynnelsen før vokalen kommer inn i bildet.

Det er en mann som synger. Høres litt ut som Bono fra U2, men tror ikke det er han.

HAr aldri helt fått med meg teksten, men tror det er noe som "Its no need to cry" eller noe i refrenget.

 

Anyone???

 

Er desperat. Tenkt på denne sangen i en evighet!!!

Lenke til kommentar
Hvilken sang er dette?

Sangen starter med et keyboard som dette: DAdaDAdaDAdaDAda (litt opp) DAdaDAdaDAdaDA (litt opp) DAdaDAdaDAdaDAda (ned hvor det startet igjen) da da da da daaa DAAA daaa...

Dette er altså melodien fra begynnelsen før vokalen kommer inn i bildet.

Det er en mann som synger. Høres litt ut som Bono fra U2, men tror ikke det er han.

HAr aldri helt fått med meg teksten, men tror det er noe som "Its no need to cry" eller noe i refrenget.

 

Anyone???

 

Er desperat. Tenkt på denne sangen i en evighet!!!

Du har ikke mulighet til å nynne inn denne keyboardlinja og legge ut?

Det første som slår meg er "Narcotic" av Liquido, men det skal vel noe til å treffe med så lite å gå etter.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig emne å poste det i, men jeg kjøpte Ace Of Spades av Motorhead i dag. Coveret til albumet er bildet av bandet i en ørken med cowboy kostyme, men det albumet jeg kjøpte hadde ikke det coveret, den hadde bilde av en konsert, og sanglisten er helt forskjellig fra den originale Ace of spades. På selve platen står det også noe på tysk, så alt tyder på at den er tysk. Platen er også trykt i 1992.

 

Noen som vet om denne platen er sjelden, eller hvorfor den har blitt utgitt med samme navn som bestselgeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...