Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter en norsk sang, husker ikke så mye fra den. Rap.

Det jeg husker fra musikkvideoen, er at en kid som sammen med sin mor og søsken rømmer fra far / huset de bor i, gutten fikler med et skrujern, de ender opp hos bestemora osv.

 

Den er vel fra 06 eller noe, lett etter den en stund kan man si.

 

Visste hvilken du mente, men husket ingenting annet enn at en av rapperne rappet litt om sitt eget liv.

Men 5-10 minutters søking på diverse ledet meg hit:

 

Lenke til kommentar
hei.. var på fest på fredag, så fikk jeg en sang på hodet, men eneste jeg husker fra den var at sangen var norsk, også var det barn som sang innimellom/refrenget, kunne egentlig minnet meg på en barnesang som har blitt gjort om til en remake. Det er dessverre alt jeg husker, så hvis noen har noen forslag??

 

ps. det er IKKE erik og kriss - den låta

bump

Lenke til kommentar

Ok,så en sang på Youtube trur jeg, men husker ikke hva den heter eller hvem som synger den:( Sangen handler om hvorfor mennesker pynter juletreet selv om det ikke er homo eller noe. please svar :p

Endret av Foll
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Er en sang der refrenget går noe slikt som "it's cold up north" Søkte på det på google, men fant ikke noe som lignet. Noen som vet bandnavn og virkelig sangnavn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Er en sang der refrenget går noe slikt som "it's cold up north" Søkte på det på google, men fant ikke noe som lignet. Noen som vet bandnavn og virkelig sangnavn?

Radio LXMBRG - "It's Cruel Up North".

Tusen takk for raskt og korrekt svar :)

Lenke til kommentar
TV Norge kjører en reklame for So you think you can dance akkurat nå, med en intro av en låt. Jeg lurer på hvem som spiller musikken. Du finner reklamen ved å klikke på linken og så trykke Play-knappen. http://www.tvnorge.no/programportaler/dans...episode/4621303
Det høres ut som Enya. Jeg mener bestemt at jeg har hørt den før på et Enya-album.

Høres ganske ny ut da, og mer ut som dance/techno. Men takk for kjapt svar. Jeg skal sjekke Enya

Endret av norse2001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...