Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871324

Har lett overalt, men finner det ikke ut. Norsk rap. Noen her som vet hva sangen heter hvor melodien er Daddy Cool, og de synger noe sånnt som: "Høør på sangen da!" på refrenget?

Lenke til kommentar
Fikk høre en sang i fylla for noen dagen siden. Den har nå blitt lagret som ett minne og det betyr mye for meg å finne den igjen.

Jeg tror bandet er DDE eller Bjarne Brøndbo eller noe lignende.

Jeg husker bare dette fra sangen og jeg tror dette er fra starten av refrenget =)

 

"Æ e no iallfall ærlig..."

 

Om noen finner ut hva den heter blir jeg evig takknemelig! :love:

Det er DDE - Æ E I Allfall Ærlig, gitt. :p

 

 

Edit:

Heisann, fant denne på youtube, litt slem men.

youtube

 

Hvilken sang er det?

Brigitte Bardot - Tu veux, Tu veux pas Endret av dagr0z
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg lurer på en sang til en venn. Hørte den på p3 for en stund siden (noen måneder) :)

 

Det er en rap sang der den ene synger, og den andre svarer. Nesten som "call and response" :p

 

Han ene roper/synger: "And then what?"

Så svarer han andre: Then i'm gonna etc...

 

Litt lite opplysninger men kan ikke komme på mer :p

Lenke til kommentar

Argh! Jeg kan verken navnet på artisten eller sangen! Har søkt på teksten på Google, men får ingen treff på denne teksten (selv om jeg vet at den er riktig):

 

"When I See You Make Me Lose All Control Like A Fire Breathing Down In My Soul Yeah". Tror sangen går under sjangeren house og opprinnelig er fra ca. 1998. Det er en dame som synger og det er litt tunge dunka-dunka trommer i bakgrunnen. Vet den var på en mix fra en Ibiza-club. Den dukket også plutselig opp på en Hed Kandi samling (husker ikke hvilken) jeg hørte nylig.

 

Har ikke mikrofon på PC-en så jeg kan ikke nynne melodien og få noe treff med Tunatic :(

 

Edit: fant det ut! Sangen heter "Fired Up" og finnes i maaange versjoner :) Jippey!

Endret av zacka
Lenke til kommentar

Noen som vet hva den klassiske sangen i Transformers heter? Den som spilles i starten da Optimus snakker?

 

Finner den ikke noen plass, den er heller ikke på soundtracket til filmen.

 

Prøvde også Tunetic(?) men det fant ikke sangen.

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

E en sang sikkert fra 80 tallet en gang og sangen er sånn rolig til man kommer til refrenget da tar den litt av. Sangeren høres litt lik ut som han i huey lewis and the news.

 

Refrenget går "when it's over i'll find a way"

 

eller "when it's summer i'll find a way"

 

hjelp

Lenke til kommentar

Noen som vet navnet på denne sangen? Jeg har mulig en dårlig forklaring, men den er ganske "kjent" og bør være overkommelig.

 

#Mannen som synger og snakker (fører en samtale / forteller i snakke-hastighet) MÅ være engelsk med den uttalen han har.

#Omhandler det å skilles fra noen man elsker? altså, skillsmisse ellernoe slikt.

#Han synger blant annet i refrenget at det "finnes flere fisker i havet"

 

Kan ikke helt komme på flere rimelig opplysninger i farta, håper noen av dere knekker "nøtta".

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på denne sangen? Jeg har mulig en dårlig forklaring, men den er ganske "kjent" og bør være overkommelig.

 

#Mannen som synger og snakker (fører en samtale / forteller i snakke-hastighet) MÅ være engelsk med den uttalen han har.

#Omhandler det å skilles fra noen man elsker? altså, skillsmisse ellernoe slikt.

#Han synger blant annet i refrenget at det "finnes flere fisker i havet"

 

Kan ikke helt komme på flere rimelig opplysninger i farta, håper noen av dere knekker "nøtta".

 

Høres ut som The Streets - Dry your eyes

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Dry your eyes mate

I know it's hard to take but her mind has been made up

There's plenty more fish in the sea

Dry your eyes mate

I know you want to make her see how much this pain hurts

But you've got to walk away now

It's over"

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på denne sangen? Jeg har mulig en dårlig forklaring, men den er ganske "kjent" og bør være overkommelig.

 

#Mannen som synger og snakker (fører en samtale / forteller i snakke-hastighet) MÅ være engelsk med den uttalen han har.

#Omhandler det å skilles fra noen man elsker? altså, skillsmisse ellernoe slikt.

#Han synger blant annet i refrenget at det "finnes flere fisker i havet"

 

Kan ikke helt komme på flere rimelig opplysninger i farta, håper noen av dere knekker "nøtta".

 

Høres ut som The Streets - Dry your eyes

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Dry your eyes mate

I know it's hard to take but her mind has been made up

There's plenty more fish in the sea

Dry your eyes mate

I know you want to make her see how much this pain hurts

But you've got to walk away now

It's over"

 

 

Takk takk! Du hadde veldig rett ; )

 

Jeg blir fascinert av noen personers evne til å huske navn på sanger osv.

Lenke til kommentar
E en sang sikkert fra 80 tallet en gang og sangen er sånn rolig til man kommer til refrenget da tar den litt av. Sangeren høres litt lik ut som han i huey lewis and the news.

 

Refrenget går "when it's over i'll find a way"

 

eller "when it's summer i'll find a way"

 

hjelp

Daryl Braithwaite, mon tro? "One Summer"?

Lenke til kommentar

hei.. var på fest på fredag, så fikk jeg en sang på hodet, men eneste jeg husker fra den var at sangen var norsk, også var det barn som sang innimellom/refrenget, kunne egentlig minnet meg på en barnesang som har blitt gjort om til en remake. Det er dessverre alt jeg husker, så hvis noen har noen forslag??

 

ps. det er IKKE erik og kriss - den låta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...