Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Var på fest i helgen da jeg plutselig hørte rune rudberg sin låt "Ut mot havet" i techno versjon, da falt jeg sammen i latter. Er det noen som vet hva den heter? Må bare ha den :p

 

Vet ikke om det er rett versjon, men Re-Pita har en cover av låten.

 

Den med sporveien lengre oppe er Holmenkollmarsj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på.

Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene.

Jeg tror det er Dirty Oppland, men jeg finner ingenting når jeg prøver å google. Har snart lett meg i hjel. :p Jækla irriterende.

 

"Hvem faen" kanskje?

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på.

Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene.

Jeg tror det er Dirty Oppland, men jeg finner ingenting når jeg prøver å google. Har snart lett meg i hjel. :p Jækla irriterende.

 

"Hvem faen" kanskje?

Nei, var ikke den. Seriøst, jeg baker kake til den som finner det ut.

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på.

Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene.

Jeg tror det er Dirty Oppland, men jeg finner ingenting når jeg prøver å google. Har snart lett meg i hjel. :p Jækla irriterende.

 

"Hvem faen" kanskje?

Nei, var ikke den. Seriøst, jeg baker kake til den som finner det ut.

 

Hvis jeg nevner de som er kjente og mye hørt har du :

Tror du ikke vi driter i det

Vi liker deg ikke

Stank ass ho

Rett opp sloss rap

 

se om du finner det på en av disse :D

Lenke til kommentar
jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden.

 

husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden

 

tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur.

 

Love Generation - Bob Sinclar?

 

Edland

 

Jepp, det var det! Takker så meget.

Lenke til kommentar
Da gjør du som meg. Sett på no Maiden og drit i hele greia.

Det funker ikke. I hodet mitt hører jeg setningene om og om igjent. :no:

 

Det er ikke Erik og Kriss med Den Låta da? :!:

Nope. =P

 

Men du sier at du "tror" at den inneholder det og det, og i rapsanger så er det jo ofte at man hører feil?

Så det var derfor jeg la ved de 4 låtene. Forresten så er Tror du ikke vi driter i det av Keem One feat. Onkl P.

Lenke til kommentar
jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden.

 

husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden

 

tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur.

 

Love Generation - Bob Sinclar?

 

Edland

 

 

Må være den !

 

Husker også den, er en stund siden jeg har hørt den nå !

 

Takker (jeg også) :p

Lenke til kommentar

Leter etter en norsk sang, husker ikke så mye fra den. Rap.

Det jeg husker fra musikkvideoen, er at en kid som sammen med sin mor og søsken rømmer fra far / huset de bor i, gutten fikler med et skrujern, de ender opp hos bestemora osv.

 

Den er vel fra 06 eller noe, lett etter den en stund kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...