Datasmurfen Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet hva sangen fra denne videoen heter? Music: Artist: Bomfunk MC's feat. Anna Nordel Track: Turn it up Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Bomfunk MC's feat. Anna Nordel - Turn it up Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Raskt svar. - Takker med Stor takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor finner man originale soundtracket til " "? Vil gjerne originalene i fra filmene, og ikke en eller annen coverversjon.. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Svensk sang som går sånn ettellerannet: jag lerade meg att slå ifrå meg, ta dagen som den kom. Noen som vet sang/ artist? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hørte en latterlig sang i går som jeg ikke finner igjen. Sangen het noe som Caccarani, Caccoroni, eller noe i den duren, men finner den ikke igjen når jeg søker på google eller youtube. Var noe utenlandsk vokal, arabisk eller noe. Edit..: :D Jeg har gått glipp av noe. Endret 1. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Svensk sang som går sånn ettellerannet: jag lerade meg att slå ifrå meg, ta dagen som den kom. Noen som vet sang/ artist? "En mann du tyckte om" av Bo Kaspers Orkester. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er ikke den, men hørte den låta nettopp på Viasat 4 også, er veldig interessert i å finne ut av det jeg også. Den kan beskrives som en episk, bra produsert (altså, høyt budsjett sannsynligvis) poplåt, kanskje med noen orkesterinstrumenter i bakgrunnen, og en mannlig vokalist. Kanskje kor i tillegg, men la ikke merke til det. Det jeg husker av teksten er: "Words have nothing to say with it Smile, and do what you want [etellerannet]all the days of your life" Deretter så er det en del der vokalisten ikke synger med ord, men "ooo-o-ooo-o-oooo-oooo-oooo" i stedet. Har prøvd å søke på teksten, men har ikke funnet den. Den forrige låta som jeg lurte på fra Viasat 4 sto navnet til låta på starten av reklamen, klarte ikke se det denne gangen, men hvis folk tenker på det neste gangen de ser den så kanskje de ser noe? EDIT: Sendte mail til Viasat 4 nå og spurte om navnet. Will Young - Grace??? Haha, det var den veitu! Tusen takk! Lenke til kommentar
.vision Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Leter etter en 80-talls klassiker som har gått en del ganger på p4 i det siste. Husker ikke så mye av teksten, men de synger i hvert fall: ".. where the eagles fly.. higher and higher". Noen som kan hjelpe :O? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis det er den sangen jeg tror det er, så er jeg å¨utkikk av den samme sangen. Her er en remix av sangen JEG snakker om .Tenker vi på samme sang? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Leter etter en 80-talls klassiker som har gått en del ganger på p4 i det siste. Husker ikke så mye av teksten, men de synger i hvert fall: ".. where the eagles fly.. higher and higher". Noen som kan hjelpe :O? John Parr - St Elmo's Fire Se filmen hos Youtube Endret 1. februar 2009 av Superdan Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 hva heter den sangen med hun som synger om at faren er død og at hun skal treffe ham i himmelen? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Start på 2:45. Hva heter denne låta ? Må bare ha den Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kunster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også. Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l. Tenker på Fragma - Tocas Miracle http://www.youtube.com/watch?v=02s1Ta-PTAs Det var ikke den. I musikkvideoen jeg tenker på er alle fargene mer "baby"-aktige, det blåe er vel mer turkis tror jeg. Men den sangen der har jeg hørt på radioen, og har lett etter den også. Takker! Den kanskje? Manson vs Princess superstar - Perfect Exeeder Tror ikke det er orginalen, har en litt annen verson på Pcen her, men fant den ikke på youtube... Yaay! Takk takk !! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Start på 2:45. Hva heter denne låta ? Må bare ha den Paul Van Dyk Feat. Rea Garvey - Let Go Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Takker, lastet ned nå i bra kvalitet. Får til tider enkelte sanger som bare må spilles igjen og igjen og igjen *Piratlink fjernet* Endret 2. februar 2009 av KVTL fjernet piratlink Lenke til kommentar
bourne Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva heter bakgrunnsmusikken? Ligner veldig på Coldplay, men fant ikke sangen i min samling. Begynner 4:51 ut i episoden (husk at du kan bare trykke midt søkelinja på uten å vente på at filmen loader dit ) http://www.youtube.com/watch?v=4Kvd4Fow4oc...feature=related De har fjernet klippet, legger til ny link: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related Musikken begynner 4:05 ut i episoden. Anyone? Lenke til kommentar
prekle Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Noen som vet hvem som synger og hva sangen heter i den nye Renault-reklamen? Den begynner litt ut i reklamen med at en mann synger "Oo oo oo oooo", og så synger han noe mer som jeg ikke får med meg. Minner litt om beach boys eller noe i den duren. Den høres ut som den er fra 70-tallet, men skal ikke si det for sikkert. Renault-reklamen går på tv i disse dager, og begynner med at en mannestemme forteller om da man var ung. Den begynner med noe slikt; "husker du da du sa at alle jenter var dumme, og at du aldri ville skaffe deg mobiltelefon" eller noe lignende. Mens fortellerstemmen snakker kan man høre sangen i bakgrunnen. En mannestemme synger "Da da da da", og når han er ferdig å fortelle begynner mannestemmen å synge "Ooo oo oo oo ooo" eller noe lignende. Endret 2. februar 2009 av prekle Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Om det er nokon som veit kva songen i den plan fadder-reklamen er? (viasat4) Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 lurer på hva sangen som spilles da han som hjelper nicolas cage i bangkok dangerous for første gangen går inn på den klubben for å hente en koffert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå