Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er tydeligvis en drittsekk.


Anbefalte innlegg

Før i dag fikk jeg vite at noen jenter i klassen min synes jeg har vært en drittsekk mot dem fra en venn. Og det jeg ikke kan begripe er hvorfor, jeg har ikke vært annet en snill og god mot alle mennesker i hele livet mitt. Jeg har ikke gjort noe for at andre skal få det dårlig, og spesielt ikke mot jenter!

Hva kan være grunnen til denne anklagen?

Mvd

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men tross det han sier så har vi vel ikke akkurat noen måte å vite det på.

Er du ung så forklarer det mye, da mange ikke er særlig modne.

Er 18

Sikker på at dette ikke var aprilsnarr på etterskudd?

vennen min fikk vite om det for 1.uke siden så :)
Lenke til kommentar

 

Nei, men tross det han sier så har vi vel ikke akkurat noen måte å vite det på.

Er du ung så forklarer det mye, da mange ikke er særlig modne.

Er 18

Sikker på at dette ikke var aprilsnarr på etterskudd?

vennen min fikk vite om det for 1.uke siden så :)

 

Det er også noe som heter aprilsnarr på forskudd!

Lenke til kommentar

Jenter er jenter, og særlig i tenåra.

 

Ei som har vært interessert i deg, men som har mistolket deg litt (eller veldig) når du ikke har vist samme interesse, kanskje? Hun kan lett finne på å kalle deg en drittsekk til venninnene, og derfra baller det bare på seg. Et rykte blant skolejenter sprer seg fort; sant eller ei.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Kan være mange grunner, fordi du ikke vil bli kjæreste med ei som vil bli kjæreste med deg?

Fordi du ikke tar hint om flørting fra ei eller flere jenter i klassen og dem tror du overser det?

Fordi ett eller annet med kjærelighet, garantert, noen er forelsket og du skjønner det ikke og ett eller anna sånn.ø..... drittsekk altså!



Anonymous poster hash: 27e35...7f9
Lenke til kommentar

Har vært borti en lignende situasjon før hvor eg var ganske sjenert av meg og sa ikke stort. Satt ved siden av en jente som eg gikk i klasse med. Venninna hennes satt rett bak oss i klasserommet. Tydeligvis svarte eg rimelig kort og konkrete svar og utdypet ikke stort. Dette ble tydeligvis oppfattet i en negativ forstand som medførte at venninna såg på meg som en overlegen og antok bare at eg var drittsekk. Var vel rundt 17 :p

 

Men som alle veit så er alle mennesker ulike og dermed finnes det ikke noe fasit svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...