Gå til innhold

Snart blir inFamous: Second Son enda bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor et tak på øvre grense bilder?

 

Har ikke tenkt på det selv så langt mens jeg har spilt spillet, men noen mener at det ser rart/distraherende ut når bilderaten varierer fra opp i mot 60 til helt ned i mot 30. Antar at det er snakk om en mulighet for å låse bilderaten på 30 for de som heller vil ha det stabilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Om en skal gjøre et opptak av spillet (f.eks for å legge ut på Youtube) så kan det være en fordel å låse oppdateringsraten i spillet til det samme som videoen (f.eks 30 FPS).

 

hvorfor? da spiller man jo dårligere i FPS spill....(hvertfall jeg...)

Lenke til kommentar

 

Om en skal gjøre et opptak av spillet (f.eks for å legge ut på Youtube) så kan det være en fordel å låse oppdateringsraten i spillet til det samme som videoen (f.eks 30 FPS).

 

hvorfor? da spiller man jo dårligere i FPS spill....(hvertfall jeg...)

Videoen vil uansett være 30fps, så det har ikke noe å si.

Lenke til kommentar

 

Om en skal gjøre et opptak av spillet (f.eks for å legge ut på Youtube) så kan det være en fordel å låse oppdateringsraten i spillet til det samme som videoen (f.eks 30 FPS).

 

hvorfor? da spiller man jo dårligere i FPS spill....(hvertfall jeg...)

Infamous er ikke akkurat et FPS spill da.

Lenke til kommentar

 

 

Om en skal gjøre et opptak av spillet (f.eks for å legge ut på Youtube) så kan det være en fordel å låse oppdateringsraten i spillet til det samme som videoen (f.eks 30 FPS).

 

hvorfor? da spiller man jo dårligere i FPS spill....(hvertfall jeg...)

Videoen vil uansett være 30fps, så det har ikke noe å si.

Det han mener er vel at hvis man skal lage en film og laste opp på YouTube så vil man jo fremstå så bra man kan, og da er det best å spille med 60 fps selv om videoen uansett vil være 30 fps..

 

Infamous er jo ikke noe fps spill uansett så det er jo litt irrelevant i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

 

masse flash og glitter, woooo, for et møkkaspill!

 

Har du testet det ? Fikk det idag og synes det er helt enormt bra, beste spillet jeg har spillt på veldig lenge..

Samme her, det er det første spillet jeg har spilt som virkelig føles "nextgen" i år. Virkelig fantastisk spill. Jeg kan skjønne enkelte kan tro det blir litt monotont men det er alt hva man gjør det til. Jeg sniker meg rundt og virkelig tenker meg om når jeg bruker kreftene.

Lenke til kommentar

 

masse flash og glitter, woooo, for et møkkaspill!

 

Har du testet det ? Fikk det idag og synes det er helt enormt bra, beste spillet jeg har spillt på veldig lenge..

Jeg ville ikke kjøpt en PS4 for dette, men jeg vil definitivt anbefale det til en som allerede har en PS4. Og det til tross for at jeg ikke likte de to første. ;)
Lenke til kommentar

Grunnen til at de putter inn mulighet for å sette en øvre grense for FPS er for å unngå judder.

 

Digital Foundry har målt spillet til å ha en gjennomsnittsfps på ca 35. De 5 ekstra fps du får i snitt gjør tydeligvis ikke opp for judder etc pga varierende frame rate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...