Gå til innhold

Juhu! Skadefri sjåfør i 5 år og penger i retur!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Score, gjensidige jeg har ^^

Er du fornøyd med gjensidige eller?

har IF nå, men er ikke fornøyd...

 

 

Var gjensidige som ga best pris, hatt gjensidige på 3 biler nå, fant ut at en får mye bedre tilbud hvis en ringer istedenfor å bestille via nett. Har ikke hatt noe forsikringssaker enda så blir kanskje penger i september på meg da.

Lenke til kommentar

 

 

Score, gjensidige jeg har ^^

Er du fornøyd med gjensidige eller?

har IF nå, men er ikke fornøyd...

 

 

Var gjensidige som ga best pris, hatt gjensidige på 3 biler nå, fant ut at en får mye bedre tilbud hvis en ringer istedenfor å bestille via nett. Har ikke hatt noe forsikringssaker enda så blir kanskje penger i september på meg da.

 

Sier du det ja.. trur jeg skal ta en tlf til gjensidige og høre.

det er helt klart, om du ringer vil du få mye bedre tilbud. i hvertfall på fredagene :) hehe..

da kan du nok hende det venter noen penger på deg også! skattepenger, ferie penger og forsikrings penger! dette må jo bli en knall sommer :rofl:

Lenke til kommentar

Det var Gjensidige som var billigst når jeg var 18 også. Mye billigere enn banken min ihvertfall!! Nå har jeg reiseforsikring, bil, og innbo under Gjensidige. Tenkte å forsikre hunden min i dem også etterhvert.
Pleier å få igjen en liten sum av dem hvert år fra overskuddet deres. Sist tror jeg at jeg fikk rundt en tusing. :)
Har jo ikke hatt noen skader enda, så kan liksom ikke uttale meg utover det.
Er uhellet først ute så er det vel mye krangling med forsikringsselskapene uansett hvilket du har tenker jeg.

Lenke til kommentar

Det var Gjensidige som var billigst når jeg var 18 også. Mye billigere enn banken min ihvertfall!! Nå har jeg reiseforsikring, bil, og innbo under Gjensidige. Tenkte å forsikre hunden min i dem også etterhvert.

Pleier å få igjen en liten sum av dem hvert år fra overskuddet deres. Sist tror jeg at jeg fikk rundt en tusing. :)

Har jo ikke hatt noen skader enda, så kan liksom ikke uttale meg utover det.

Er uhellet først ute så er det vel mye krangling med forsikringsselskapene uansett hvilket du har tenker jeg.

Krangling vil det alltid bli, men så lenge du har reglene på papir, så kan de ikke si noe som helst.

IF er forresten svin dyrt. og kundeservice sucks.

Banken er i hvertfall RAN, om en er ung :)

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

 

Har hatt samme bil i 2.0t god bil det!

det var rimelig! står forsikringen på deg, og over 24 år?

 

Førstebilen når jeg var 18 var en Scorpio 2,9L den betalte jeg vel 6700 / året på, nå som 22 betaler jeg 5400 uten egenandel

 

Dæven! scorpio ja, de er passe tørste, hehe.. gjorde ikke annet enn og fylle på min.

skal snakke med gjensidige i morgen jeg, så skal vi se hva de kan klare og fikse.

Lenke til kommentar

Dette må være en ganske godt skjult gladmelding. Har aldri hørt om tiltaket før. Men så har jeg vel hatt feil forsikringsselskap. Samt at jeg var passert "ung" når jeg fikk min første bil. Hadde lappen i årevis og tok buss i årevis (aldri mer bussing - nesten ihvertfall !!).

 

Grattis likevel. Men, jeg fikk inntrykk av at det er en viss vanskelighetsgrad over å kjøre skadefritt, eller at man kan tolke tråden den retningen. Jeg kan forstå om noen synes det forholder seg slik. Men, selv synes jeg ikke det er særlig vanskelig å kjøre skadefritt. :thumbup:

 

Jøss, får bare gratulere!

er ikke ofte vi får se noe sånt :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...