Gå til innhold

[avsluttet] Akambrukernes bilder - april 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig flott månebilde Jan Erik !

Takker! :)

 

Poster nok et månebilde fra april.

Denne gangen ikke noe skikkelig høyoppløst og fancy, kun håndhåldt med EF-s 18-200 IS @ 200mm. På denne brennvidden fikk kun dratt nytte av underkant av 0.3 megapixler, men er fornøyd med resultatet tatt dette til betraktning. :)

 

Fremgangsmåten i korte trekk for de som skulle være interessert:

post-13836-0-13805000-1397763845_thumb.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Mye flotte bilder her!

 

jeg ville først prøve meg på et HDR, men droppa det og gikk for den ene eksponeringa istedet.

 

Kjørt gjennom lightroom.

Da-Vinci-broa?

 

Har du dratt godt i støyfjerningsspakene? I full størrelse ble bildet veldig soft. Prøvd en litt mindre soft versjon?

Ser at du er relativt fersk på forumet, tenkte bare å minne deg om det ene punktet i reglene for tråden:

 

 

Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden.

 

 

Lenke til kommentar

 

Mye flotte bilder her!

 

jeg ville først prøve meg på et HDR, men droppa det og gikk for den ene eksponeringa istedet.

 

Kjørt gjennom lightroom.

Da-Vinci-broa?

 

Har du dratt godt i støyfjerningsspakene? I full størrelse ble bildet veldig soft. Prøvd en litt mindre soft versjon?

Ser at du er relativt fersk på forumet, tenkte bare å minne deg om det ene punktet i reglene for tråden:

 

 

Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden.

 

 

 

 

Det er helt riktig at det er Da Vinci brua

 

Har nok dratt litt hardt i spakene, driver fortsatt og lærer meg veiene rundt i lightroom

 

er veldig fersk her, skal resize bildet

Endret av lowlight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...