Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Blir samtaler med politiet tatt opp?


Celestica

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de pleier å gå gjennom dem en gang i kvartalet. Alle som har ringt får skjema tilsendt i posten og må gi utfyllende beskrivelser av blant annet det de gjorde før, under og etter oppringingen. Så blir papirarbeidet nøye sjekket mot opptaket, og hvis de aner ugler i mosen, får du snart besøk.

 

Spøk til side, nødoppringinger blir lagret på bånd, men dette var ingen nødoppringing.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk lånt en telefon og ringte for å høre, det blir tatt opp (men de sier ikke noe om dette før eller etter samtalen) og personen jeg snakket med trodde det ble lagret i 6mnd men var ikke sikker. Må ringe tilbake i kontortiden for å få sikkert svar på hvor lenge det blir lagret.
I dette tilfellet var det en stor lettelse at det blir tatt opp :wee:

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at nødnummerne har dispensasjon fra å informere om opptak. Hvert sekund kan jo telle. Mulig man ved stor pågang havner på en svarer som opplyser om dette, men jeg har ringt alle tre nødnummer de senere åra og kan ikke huske noen sånn advarsel.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Nødnummerene har dispensasjon ja, kort og informativt uten noe mer tull er best der.

Selv om det egentlig kunne vært med da svareren ikke tar opp kø-tid, fordi de kan svare før den er ferdig.

I utgangspunktet skal alle andre informere om at det blir tatt opp...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...