Gå til innhold

[Løst] Fotografering av hus/leiligheter, hvor mye i lønn?


Anbefalte innlegg

Etter å ha vært ivrig hobbyfotograf i 8 år har jeg endelig fått tilbud om å ta bilder for et firma som driver i eiendomsmarkedet og bygger hus. Antakeligvis blir dette en varig jobb i og med at firmaet har endel prosjekter på gang. Dette er i Oslo området.

 

De vil ha standard bilder, utvendig, innvendig etc. The usual thing. Det jeg er veldig usikker på er hvor jeg skal legge meg prismessig. Jeg vil ikke legge meg for høyt, men heller ikke for lavt. Hvor mye kan jeg forvente å ta per bolig? Eller kanskje det regnes i per bilde? De vil også ha en timelapse av en bolig som settes opp iløpet av et tidsrom på 3-4 dager.

 

Help a blind man see :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig tar jeg 3500kr + kjøring og mva for boligfotografering per dags dato, uavhengig av størrelsen på boligen. Så lenge det er for en fast oppdragsgiver, så balanserer det seg gjerne ut over tid siden noen blir på 50 kvadrat og andre er på 300. Ellers er nok prisene i linken ganske greie om du ikke er en så treg fotograf som meg, og på død og liv må sjekke alle innfallsvinkler før du tar et bilde. ;)

 

http://teodortomter.no/#!/eiendomsfoto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...