Gå til innhold

Ingen USB støtte på PS4?


EasyCook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye som er mulig på ps3, men som ikke har kommet til ps4 enda dessverre. Fokuset til Sony er tydeligvis på spill, som jeg er veldig fornøyd med da jeg har andre enheter til slike ting, men skjønner at folk blir overrasket. Det verste er vel ingen 3d støtte på blu-ray.

Lenke til kommentar

Mediastøtte kommer.

Hvis du tenker på DLNA støtte, så ja. Men er det noe som tilsier at de vil åpne for å legge inn forskjellige videofiler slik som på ps3? Se på Vita: Kun mulig med mp4.

En annen ting er den antipirat programvaren de har brukt i noen år nå på ps3. Det er også et tegn på innstramming av slikt.

Håper jeg tar feil selvsagt.

Lenke til kommentar

 

Mediastøtte kommer.

Hvis du tenker på DLNA støtte, så ja. Men er det noe som tilsier at de vil åpne for å legge inn forskjellige videofiler slik som på ps3? Se på Vita: Kun mulig med mp4.

En annen ting er den antipirat programvaren de har brukt i noen år nå på ps3. Det er også et tegn på innstramming av slikt.

Håper jeg tar feil selvsagt.

 

De har nevnt at mediastøtte kommer i en senere oppdatering. Og ikke bare DLNA.

Hva er DLNA?

 

Faen ass, i natt fikk HDMI kabelen jeg må ha liggende fra pcn og over stuegulvet til tvn gjennomgå av kaninen min igjen, flisete og fæl nå, ståltråder i alle retninger, men funker fortsatt :p

DLNA er mediadeling over nettverket.
Lenke til kommentar

Ikke noe negativt om din kanin. Men, hadde det nå vært en hund, så hadde jeg vel tilgitt den. Men en kanin av alle ting. Kan du ikke ha den i et annet rom, eller lage et utebur, med varmelampe eller noe sånn?

 

Det blir uansett spennende som PS4-eier å se hvor mye de åpner for etterhvert. :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Må la tassen ha plass å bevege seg på, perfekt samboer, veldig rolig og gjør ikke stort ut av seg, krever minimalt med vedlikehold og, mye mindre enn katt. Er bare ledningene som har fått gjennomgå i det siste, men nå har jeg klart å få alle ut av veien.

Blir spennende å se hva som skjer fremover på ps4 fronten ja, ikke så veldig imponert til nå i allefall.

post-333834-0-18228100-1396272123_thumb.jpg

Endret av EasyCook
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Off-topic:

Hver sin smak. Ikke snakker den til deg, og det er kanskje derfor du har den istedetfor et kvinnemenneske? Men, det må jo bli litt kjedelig i lengden med en "tause birgitte"?

 

Ikke kan du lære den noe særlig med triks, som kan være nyttig, eller?

 

Meget dårlig sex-partner. Dårlig til å ta oppvasken.. The list goes on.

 

Hva er det som tiltaler? Litt søt kanskje med pels på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...