Gå til innhold

ny mobil til ca 2000 kr


Anbefalte innlegg

hei

skal ha meg en smartttelefon til ca 2000 kr.Må ha god batteri tid og lydkvalitet

eller så er det ikke så farlig.Bare telefonen er noen lunde grei ellers også.

Har googlet litt selv også. Men det finnes så mye tlf at en blir helt rar.Så da spør jeg dere om hjelp også

Endret av vesletun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en ting Nexustelefonene ikke er kjent for så er det batterikapasitet. Ellers er de veldig gode valg for noen som vil ha en ryddig og pen Androidopplevelse.

 

Hva tenker du om skjermstørrelse? Hvis større telefoner er greit er Samsung Note 2 et godt valg, veldig god batteritid og jeg var veldig fornøyd med lydkvaliteten da jeg hadde den både i Spotify og filer med høyere kvalitet. Denne finner du fint brukt til ca 2000 kr.

Lenke til kommentar

Hvis det er en ting Nexustelefonene ikke er kjent for så er det batterikapasitet.

Vel, jeg vil vel heller si at de er kjent for det, men ikke på den positive siden.

 

Tror ikke Ascend P6 er riktig valg for deg, har ikke bra batterilevetid (ingen av dagens smarttelefoner nå for dagen har vel egentlig det)

er det mulighet for at du har med deg ekstra batteri i lommen?

er det mulighet å sprenge budsjettet?

Lenke til kommentar

Noen som har erfarting med Nokia Lumia mobil telefoner. Så at di har fåt bra på test.

Hva med denne da Samsung S7710 Galaxy Xcover 2

 

Noen som har erfarting med Nokia Lumia mobil telefoner. Så at di har fåt bra på test.

Hva med denne da Samsung S7710 Galaxy Xcover 2

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...