Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Greia er at hun skriver brev med folk som sitter i fengsel i USA. Ikke Norge. Og en amerikansk eks-fange kommer seg ikke av flekken utenfor USA.

 

Og uansett tviler jeg sterkt på at en eks-fange ville prioritere å skaffe tusenvis av dollar for å reise til Norge uten videre.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold dere til topic. Kan opprette eget topic om dere vil diskutere andre ting.

 

Jeg er ganske sikker på at ts aldri har uttrykt ønske eller tanker om å bli sammen med noen av de innsatte.

Akkurat :)

 

Ser det har kommet en del mer myntet på meg siden jeg svarte her sist, men jeg tror jeg bare lar det snakke for seg selv. Blir kontaktet av utrolig mange som er nysgjerrige og positive til disse greiene og det er så gøy å se! :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Hei folkens! 

 

Jeg har så lyst til å dele noe med dere - og håper noen kan finne det interessant. Siden 2011 har jeg hatt brevvenner i fengsel i USA, og nå har jeg og ei venninne som også har begynt å skrive med noen i samme situasjon lagd en blogg om dette for å inspirere og hjelpe andre som ønsker å gi det en sjanse. 

 

 

 

Hei. Jeg lurer på hvordan du gjør det med frimerker? Det står i villkårene til fengselet i USA at det ikke er lov med merket post. Posten i Norge bruker kun digitalt frimerke innenlands. Vær så snill hjelp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...