Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Tror heller det er fare for at fengselsfuglene blir forelska i HENNE?

 

Sender du bilder av deg da? Evt får du bilder? Kan du ikke dele ut noen linker til sider hvor de søker etter brevvenner da? :)

Er vel heller sånt man må være litt obs på ja - skriver man med en fyr kan de jo lett bli litt for attached om man ikke er klar på sine intensjoner.

 

Jeg sender aldri bilder i første brev, men har alltid sendt det når de har spurt. Som regel har jo jeg sett bilder av dem på forhånd og det er jo bare rimelig at de får se hvem de skriver med også. :) Har fått masse bilder - noen sender få, andre flere.

 

Klart jeg kan det! Som nevnt på bloggen er det denne siden jeg liker best og bruker: Writeaprisoner.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sender aldri bilder i første brev, men har alltid sendt det når de har spurt.

Bare meg som ser røde flagg poppe opp?

 

Har du noen gang sendt bilder av, hva skal jeg si, utfordrende karakter? Evt tenkt på/fantasert om å sende slike bilder?

Det er jo så synd på dem, får ikke noen kontakt med det motsatte kjønn, litt utfordrende bilder er jo bare for å hjelpe dem litt i hverdagen er det ikke?

 

Jeg vil råde deg til å ta det som andre brukere i denne tråden sier til ettertanke, husk du får nå synsvinkler fra utenforstående som kan hjelpe deg å gi perspektiv på handlingene du driver med.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

Jeg sender aldri bilder i første brev, men har alltid sendt det når de har spurt.

Bare meg som ser røde flagg poppe opp?

 

Har du noen gang sendt bilder av, hva skal jeg si, utfordrende karakter? Evt tenkt på/fantasert om å sende slike bilder?

Det er jo så synd på dem, får ikke noen kontakt med det motsatte kjønn, litt utfordrende bilder er jo bare for å hjelpe dem litt i hverdagen er det ikke?

Jeg vil råde deg til å ta det som andre brukere i denne tråden sier til ettertanke, husk du får nå synsvinkler fra utenforstående som kan hjelpe deg å gi perspektiv på handlingene du driver med.

 

Nei, det har jeg aldri gjort - det er heller ikke tillatt, men selvfølgelig ville jeg heller ikke gjort det om jeg kunne.

 

Kontakten jeg har med mine brevvenner er ikke i de retninger i det hele tatt.

 

Det er klart jeg synes det er interessant å se hva andre tenker og mener - det er det alltid - men siden jeg har holdt på med dette i flere år nå, gjort utrolig mye research og selv har gjort meg opp mange erfaringer føler jeg at jeg har god kontroll på min situasjon og "handlingene jeg driver med". Men for all del - det er interessant å se andres tanker om temaet - akkurat min situasjon blir det vanskelig for folk å mene stort om basert på det lille de "vet" om den :)

Endret av Julie Wilhelmine
Lenke til kommentar

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

Lenke til kommentar

Husker en dokumentar-serie på NGC med events fra USA der folk har blitt fanget mot sin vilje, og forteller historien sin gjennom skuespillere. Den ene var ei dame som hadde forelsket seg i en langtidsfange etter lang tids brevveksling og bilder frem og tilbake, og tilogmed besøk. Han hadde snurret henne så rundt fingeren at han fikk henne til å hjelpe han rømme fra fengselet, og de skulle liksom leve livet sammen som det ALLTID var meningen siden de var de eneste rette for hverandre (selv om hun var en tjukk white trash-dame og han var muskuløs neger, ingen varsellamper neida). Det som skjedde var at politiet selvsagt jaktet på dem, og han tok henne som gissel i flere dager og det var visst ikke så rosenrødt forhold likevel. Han hadde bare lurt henne for å få hjelp selvsagt. Hun endte opp med å bli skutt i hofta av politiet for å beskytte denne skrullingen.

 

De møttes på en sånn datingside for innsatte.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Klart jeg kan det! Som nevnt på bloggen er det denne siden jeg liker best og bruker: Writeaprisoner.com

Takk:) du har sikkert en anderledes blogg, men jeg leser ALDRI blogger.

 

Hehe, det er greit det :) Ønsket bare å lage en side for å samle info og inspirasjon for å hjelpe andre med å komme igang med dette - var noe sånt jeg lette etter, men ikke kunne finne da jeg selv ville gi det et forsøk. Bloggplattformen er da den enkleste - jeg har ikke nok skills for hjemmesider, hehe.

 

Håper du finner noen du vil skrive til! :)

Lenke til kommentar

 

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

 

Hvis jeg kommer med denne uttalelsen:

 

"Samtlige hetrofile mannlige innsatte du har skrevet brev med ville hatt sex med deg umiddelbart gitt muligheten"

- Tror du denne uttalelsen er sann eller usann?

 

Ja, dette er en test.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

 

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

 

Hvis jeg kommer med denne uttalelsen:

 

"Samtlige hetrofile mannlige innsatte du har skrevet brev med ville hatt sex med deg umiddelbart gitt muligheten"

- Tror du denne uttalelsen er sann eller usann?

 

Ja, dette er en test.

 

Så snedig at du føler behov for å "teste" folk. Jeg lagde denne tråden for å informere til dem som måtte være interessert i å forsøke - du er helt klart ikke det, og da skjønner jeg ikke behovet for å prøve å henge ut meg som person - som er det eneste grunnen jeg ser til at du ønsker å "teste". Men for all del.

 

Jeg tror de fleste mannlige heterofile innsatte - som har sittet inne lenge og dermed ikke hatt slik kontakt med noen på evigheter ville tatt muligheten med nærmest hvilken som helst dame egentlig. Om vi skal generalisere og tenke at det er "mannfolk med behov". Men om de hadde flere valgmuligheter tviler jeg på at det hadde vært den norske brevvennen de hadde gått for.

 

Men om man skal tenke spesielt på min situasjon er det jo mange faktorer man må ta hensyn til - spesielt hva du mener med "gitt muligheten". Hadde mine nåværende brevvenner villet ha sex med meg uten mitt samtykke? Nei, det tror jeg ikke.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

 

Hvis jeg kommer med denne uttalelsen:

 

"Samtlige hetrofile mannlige innsatte du har skrevet brev med ville hatt sex med deg umiddelbart gitt muligheten"

- Tror du denne uttalelsen er sann eller usann?

 

Ja, dette er en test.

 

Så snedig at du føler behov for å "teste" folk. Jeg lagde denne tråden for å informere til dem som måtte være interessert i å forsøke - du er helt klart ikke det, og da skjønner jeg ikke behovet for å prøve å henge ut meg som person - som er det eneste grunnen jeg ser til at du ønsker å "teste". Men for all del.

 

Jeg tror de fleste mannlige heterofile innsatte - som har sittet inne lenge og dermed ikke hatt slik kontakt med noen på evigheter ville tatt muligheten med nærmest hvilken som helst dame egentlig. Om vi skal generalisere og tenke at det er "mannfolk med behov". Men om de hadde flere valgmuligheter tviler jeg på at det hadde vært den norske brevvennen de hadde gått for.

 

Men om man skal tenke spesielt på min situasjon er det jo mange faktorer man må ta hensyn til - spesielt hva du mener med "gitt muligheten". Hadde mine nåværende brevvenner villet ha sex med meg uten mitt samtykke? Nei, det tror jeg ikke.

 

 

 

Prøver overhodet ikke å henge deg ut, det var en test for å se om du hadde noen som helst slags bakkekontakt. Og det har du tydeligvis :)

Finnes for mange historier om damer som blir lurt trill rundt i slike situasjoner.

Lenke til kommentar

Prøver overhodet ikke å henge deg ut, det var en test for å se om du hadde noen som helst slags bakkekontakt. Og det har du tydeligvis :)

Finnes for mange historier om damer som blir lurt trill rundt i slike situasjoner.

 

Takk for det, da skjønner jeg :)

Det er sant - det finnes nok av historier til å riste på hodet av

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

Hvis jeg kommer med denne uttalelsen:

 

"Samtlige hetrofile mannlige innsatte du har skrevet brev med ville hatt sex med deg umiddelbart gitt muligheten"

- Tror du denne uttalelsen er sann eller usann?

 

Ja, dette er en test.

Akkurat det samme kan man si om menn man møter på gata også?

Skjønner hvor du vil hen, men du har hodet temmelig langt opp i ræva hvis du tror at ALLE menn vil ligge med deg, if given the chance.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv om du ikke er på utkikk etter kjæreste, så har jeg inntrykk av at det finnes mange sider for de som vil ha kjæreste som er i fengsel.

Ja, det finnes sider som er spesielt ment for det. For min del var det veldig viktig da jeg valgte noen å skrive til - at de lette etter vennskap og ikke dama/mannen i sitt liv. Det er viktig å være klar på intensjonene sine hele veien - men sånn er det jo i livet ellers også :)

Hvis jeg kommer med denne uttalelsen:

 

"Samtlige hetrofile mannlige innsatte du har skrevet brev med ville hatt sex med deg umiddelbart gitt muligheten"

- Tror du denne uttalelsen er sann eller usann?

 

Ja, dette er en test.

Så snedig at du føler behov for å "teste" folk. Jeg lagde denne tråden for å informere til dem som måtte være interessert i å forsøke - du er helt klart ikke det, og da skjønner jeg ikke behovet for å prøve å henge ut meg som person - som er det eneste grunnen jeg ser til at du ønsker å "teste". Men for all del.

 

Jeg tror de fleste mannlige heterofile innsatte - som har sittet inne lenge og dermed ikke hatt slik kontakt med noen på evigheter ville tatt muligheten med nærmest hvilken som helst dame egentlig. Om vi skal generalisere og tenke at det er "mannfolk med behov". Men om de hadde flere valgmuligheter tviler jeg på at det hadde vært den norske brevvennen de hadde gått for.

 

Men om man skal tenke spesielt på min situasjon er det jo mange faktorer man må ta hensyn til - spesielt hva du mener med "gitt muligheten". Hadde mine nåværende brevvenner villet ha sex med meg uten mitt samtykke? Nei, det tror jeg ikke.

 

 

Prøver overhodet ikke å henge deg ut, det var en test for å se om du hadde noen som helst slags bakkekontakt. Og det har du tydeligvis :)

Finnes for mange historier om damer som blir lurt trill rundt i slike situasjoner.

Da gjerne 40 år gamle amerikanske mindre pene kvinner med lav selvtillit og bekreftelsesbehov som tiltrekkes av bad guys og tror de kan "redde" vedkommede akkurat som på film.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

snip

snapp
snute

du
er ute!

Da gjerne 40 år gamle amerikanske mindre pene kvinner med lav selvtillit og bekreftelsesbehov som tiltrekkes av bad guys og tror de kan "redde" vedkommede akkurat som på film.

 

Hvordan vet jeg at TS ikke er nettopp dette? tror du virkelig jeg har tatt meg bryet med å klikke meg inn på profilen hennes for å se? dette er et forum, man slenger ut krass kritikk uten å betrakte noen ting som helst. Har du vært de siste årene da?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Hun må jo tydeligvis være tiltrekket av oppmerksomheten av folk som sitter inne og har drept eller andre ting?

Ja man leser om historier så fantastiske og rost opp i skyene at jenter sender brev til kriminelle i fengsler, og den dagen han/hun som sitter inne, blir sluppet fri, så planlegger de å møte hverandre og da går jo ting til helvete fordi han/hun har lurt henne hele veien.

Og når du skriver at du ikke er redd for at det skjer, hva får deg til å tro det?

 

Jo nettopp at den innsatte har sagt alt mulig piss og overbevist deg til annet.

Jeg tror nok de fleste innsatte har relativt god tid, både til tenking og planlegging av alt mulig når de kommer ut, så tror nok at å lure ei norsk 20årig jente ikke skal være det vanskeligste akkurat!

 

But hey, raped by a criminal and killed er vel sikkert ikke så ille! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...