Gå til innhold

Hvilken snus er enklest å begynne med?


PgUp

Anbefalte innlegg

hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet :p

Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet :p

Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette?

 

 

Fordi det er VANSKELIG

Lenke til kommentar

 

hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet :p

Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette?

 

Fordi det er uhyre vanskelig når du først har begynt. Typiske abstinenser som melder seg når du har vært uten snus lenge nok: Vanskelig for å konsentrere deg, du hisser deg lett opp over småting, du blir sinnsykt sulten, føler deg rastløs, sliter med å sove om natten. Dette er bare noen av tingene som dukker opp når/hvis folk prøver å slutte ;)

Lenke til kommentar

Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. :hm:

Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt.

Lenke til kommentar

 

Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. :hm:

Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt.

 

Sikkert en smart kar.

Lenke til kommentar

 

 

Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. :hm:

Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt.

 

Sikkert en smart kar.

 

Han har tatt online IQ tester og får minst 150, så du kan si det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...