Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Må ha blitt avsluttet nå nettopp da. Jaja, jeg fikk tak i en!

 

LG G3 til 2.795,- er mye lavere pris enn vanlig, men jeg ble så skuffet over G3 at jeg vil uansett ikke kalle det et GODT tilbud. Bare billigere enn før.

Lenke til kommentar

 

Må ha blitt avsluttet nå nettopp da. Jaja, jeg fikk tak i en!

 

LG G3 til 2.795,- er mye lavere pris enn vanlig, men jeg ble så skuffet over G3 at jeg vil uansett ikke kalle det et GODT tilbud. Bare billigere enn før.

 

Hva var problemet med den?

Lenke til kommentar

 

 

Hva var problemet med den?

 

Absolutt ingen ting. G3 er en kjempetelefon! Lagget en del med KitKat men min ble i vertfall utrolig bra med Lollipop. Til 2795,- er denne intet mindre enn et kupp.

 

Det er verdt å nevne at det er 16GB / GB RAM utgaven. Jeg har 32GB / 3GB RAM utgaven og vil påstå at at 3GB for MEG hvert fall er nødvendig. Har ikke spesielt tung bruk, men det merkes på telefonen til tider. Igjen, dette er da Android så man kan være vant med så mangt.

Lenke til kommentar

Det er verdt å nevne at det er 16GB / GB RAM utgaven. Jeg har 32GB / 3GB RAM utgaven og vil påstå at at 3GB for MEG hvert fall er nødvendig. Har ikke spesielt tung bruk, men det merkes på telefonen til tider. Igjen, dette er da Android så man kan være vant med så mangt.

 

Finnes flere ytelsestester mellom 16/32GB versjonene - og disse konkluderer med at det knapt nok er forskjell i ytelsen mellom disse to versjonene.

 

Hvordan merker du at det er nødvendig med 3GB ram?

 

Har selv 16GB med 2GB ram og "føler" ikke noe behov for mer ram. En kollega har 32GB versjonen, og etter å ha brukt denne litt så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke merket noen forskjell i ytelsen.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg kommer til å benytte meg av tilbudet på G3. En veldig bra pris på en telefon som omtrent har fått toppkarakter i alle tester.

 

LG telefonene har det med å falle (mye) i pris bare på noen måneder (den kom vel ut i sommer?).

 

Det er ram på 3gb som har fått toppkarakter tror jeg, ikke den versjonen. Just telling.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tror nok jeg kommer til å benytte meg av tilbudet på G3. En veldig bra pris på en telefon som omtrent har fått toppkarakter i alle tester.

 

LG telefonene har det med å falle (mye) i pris bare på noen måneder (den kom vel ut i sommer?).

Da håper jeg du ikke er en som liker å høre på musikk på telefonen. For lyden på LG G3 er noe av det flateste og minst imponerende jeg har hørt. Og kameraet tar OK bilder, men ikke bra video opptak.

Lenke til kommentar
Da håper jeg du ikke er en som liker å høre på musikk på telefonen. For lyden på LG G3 er noe av det flateste og minst imponerende jeg har hørt. Og kameraet tar OK bilder, men ikke bra video opptak.

 

 

Du bytter vel mobiler som andre bytter sokker - har du noen gang vært fornøyd med noen av de mobilene du har kjøpt? Hvis ja, hvilken av disse anbefaler du å kjøpe?

 

Btw - har nettopp anbefalt en kammerat av meg til å kjøpe G3 til 2795,- Kan du anbefale en bedre android tlf enn denne med tilsvarende pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...