Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinderhjelp: Kompis Pity-swipet halve Møre & Romsdal, what to do?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk på Tinder ass.. Enten så er de på en fjelltopp eller så er de på ett treningssenter. Det er langt i mellom gullet...

Er det slik med damene også? Fjelltopp eller pupper opp i linsa og trutmunn?

Ja. Matchet med ei i går som hadde både fjelltopp og naken rumpestump på første bildet.

 

...og så er det de som kun viser ansiktet. På seks bilder. Da begynner man å lure.

 

Nå skal det sies at jeg foreløpig ikke har møtt noen av matchene mine (som kanskje kan skyldes at jeg knapt våger å snakke med et fåtall av dem), men allikevel, mistenker at de kanskje forsøker å representere det de oppfatter som sitt beste, uh, ting.

Lenke til kommentar

Ja, brorparten av damene i en 160 km radius fra meg (Trøndelag, Nordmøre etc) ser ut til å dra på folkeferd til Macchu Picchu, hoppe i fjellskjerm og bedrive naking for full pupp på Norges mange tinder.

 

Og så er det vilt mange som rir på hester, det er insta-nei fra min side. Ser jeg en hest på bildet, hjelper det ikke hvor pen eller interessant dama er, for å si det sånn. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha man blir liksom litt skeptisk når man ikke får se noe annet enn closeup av trynet.

Jeg har screencappet ett par slagere og eksempler på hva jeg må tråle meg igjennom, og skulle gjerne dedikert en egen tråd til slik bilder, men jeg er redd det vil bli ansett som mobbing.

Temmelig sikker på at det ville vært definisjonen av mobbing.

 

...men det hadde vært gøy!

Lenke til kommentar

Folk på Tinder ass.. Enten så er de på en fjelltopp eller så er de på ett treningssenter. Det er langt i mellom gullet...

Er det slik med damene også? Fjelltopp eller pupper opp i linsa og trutmunn?

 

Jentene har enten nærbilder med trutmunn eller en sofa med et dusin jenter i, slik at man ikke vet hvem man får. Men det siste er jo ikke noe problem så lenge alle er rimelig pene. Og så har man tjukkasene som prøver å skjule hvor tjukke de er ved å snike seg halvveis ut av bildet og bruke uvanlige vinkler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg har ikkje tinder eller liknande, men sidan du er fra Møre og Romsdal er det vel på plass med ein presentasjon av meg sjølv.

Mann, 20 år. Er høg og brei, med noko ekstra kg på kroppen. Driv med jakt på fritida, og har mi eiga speidargruppe som eg er leiar for kvar onsdag. Er nett på jakt etter ei jente eg kan ta hånd om og motsatt. Bor enda heime hos mor og far, men er stadig på jakt. Om du vil treffast kan me ta det vidare på PM.

Kanskje du kunne fortald noko om deg sjølv?



Anonymous poster hash: 8352e...8ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Eg har ikkje tinder eller liknande, men sidan du er fra Møre og Romsdal er det vel på plass med ein presentasjon av meg sjølv.

 

Mann, 20 år. Er høg og brei, med noko ekstra kg på kroppen. Driv med jakt på fritida, og har mi eiga speidargruppe som eg er leiar for kvar onsdag. Er nett på jakt etter ei jente eg kan ta hånd om og motsatt. Bor enda heime hos mor og far, men er stadig på jakt. Om du vil treffast kan me ta det vidare på PM.

 

Kanskje du kunne fortald noko om deg sjølv?

 

 

Anonymous poster hash: 8352e...8ff

Nå skal jeg ikke påberope meg å være fasit eller at jeg har testa, men jeg er rimelig sikker på at å sende Pm's til Anonym ikke lar seg gjøre?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk på Tinder ass.. Enten så er de på en fjelltopp eller så er de på ett treningssenter. Det er langt i mellom gullet...

Er det slik med damene også? Fjelltopp eller pupper opp i linsa og trutmunn?

 

Føler meg truffet :tease:

Må si jeg likte det kompisen din gjorde, simpelt, men genialt :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...