Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinderhjelp: Kompis Pity-swipet halve Møre & Romsdal, what to do?!


Anbefalte innlegg

Var på besøk til en kompis igår og bare på gøy satt vi på hverandres Tinderprofiler - jeg - en ærlig og god Sistah liket bare søte og tilsynelatende oppegående jenter og kompisen min fikk match med flere av dem.

Han derimot - han liket ALT av oppgulp som var å oppdrive. Vi snakker menn som trolig aldri har vært i nærheten av kvinner og vi snakker ett alderspenn på mellom 17 og 50 år. Han liket ALLE han kom over, og dette førte til at jeg nå har en million matcher og mobilen min piper KONSTANT.

 

Uten å virke helt som en skitsekk så er dette kanskje karer som ikke matcher med jenter sånn veldig ofte, og de går bananas når de endelig får match.

De skriver, og de skriver å de skriver! Jeg har skrudd av det stedsgreine og likevel piper det. Jeg ignorerer dem, og jeg sier høflig at sorry var en feil, men de skriver okke som..

 

Kan man blokke folk på Tinder, eller må jeg bare slette accounten nå? Det er litt surt siden jeg hadde ett par jeg matchet med før som jeg faktisk vil snakke med..

 

Faen assa...

Hevneforslag mottas også med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei faen heller så gira på å snakke med dem er jeg ikke... Ingen av dem er man of my life uansett.. Sletter driten og lager ny heller. Det piper enda... Herre min skaper..

 

Forslag til hevn på denne idioten av en Venn?!

Om ei uke klarer jeg forhåpentligvis le av dette..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Tips til deg sick' (sleng for ciklide)

 

Si til dem du faktisk vil snakke med:

 

"skal slette tinder jeg nå, men du må veldig gjerne legge meg til på facebook... /sick' "

 

Da virker du som ei ordentlig jente som ikke driver og tuller rundt, men vil ha dem med videre. 18 åring gjorde dette mot meg, ble noe på henne kan du si

 

/mann 26

 

 



Anonymous poster hash: b7947...6f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha nei 18 er jeg glad for at jeg aldri blir igjen:) omringet av dramaqueens og usikre jenter, kun lov til å kjøpe rusbrus og øl og kun lov til å komme inn på cheesy utesteder med 18 årsgrense.

Det er godt å være 23.

 

Edit: oppturen var å endelig kunne kjøre bil.

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tips til deg sick' (sleng for ciklide)

 

Si til dem du faktisk vil snakke med:

 

"skal slette tinder jeg nå, men du må veldig gjerne legge meg til på facebook... /sick' "

 

Da virker du som ei ordentlig jente som ikke driver og tuller rundt, men vil ha dem med videre. 18 åring gjorde dette mot meg, ble noe på henne kan du si

 

/mann 26

 

 

 

Anonymous poster hash: b7947...6f0

 

:tease: ikke sant? :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...