Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg har alt skrevet det på engelsk:(

 

First of all, sorry for my embarrasing bad english. I'm a 17 year old norwegian boy.

 

So here's the thing:

 

For nearly three years ago i met this girl. We had been talking together on facebook for a while but never met in real life since she lived 1hour away from me. When we met we hang out at her place with some friends. I really felt that strange feeling that i kinda liked her already.. Nothing happend that day except a embarrasing moment when one of her freinds said over skype "oh, is that the guy you wanna have sex with so badly". We kept on talking on facebook and started skyping. I think we met three more times(hooked up, but we never slept together) before she suddently moved futher away from me. It was really hard for us to meet and i liked this girl so much. The thing is that i didn't know what she felt for me. One night i just had to tell her what i felt... And she answerd with a "aww<3", but nothing more. Obviously she didn't feel the same way about me. I got really upset, but i pretended like nothing's wrong. We kept on texting every night to like 01:00. Later on she told me she had slept with another dude. Then another one. And another one.. I got so mad and upset at the same time that i just had to cut the contact. I tried to forget about her so i blocked her on every social media, but then i got messages from some of her freinds who asked me why i could to this to her and so on. They weren't mad at me they just felt bad for this girl cause she got really upset. I unblocked her cause i couldn't see her sad. We started texting again and met maybe one more time before we started to fade away from eachother. I couldn't stop thinking about her, but forced myself to not text her FIRST. I wanted her to start the conversation for once. We spoke maybe like once every third week then she moved to Gran Canaria. This made it just even harder for us to meet. She have lived there for about 6monthes or some now. We text almost everyday, but i try not to.

 

I can't stop thinking about her even when we dont talk for weeks. She's the first thing i think about when i'm going to sleep and when i wake up. We like the same music, bands, movies, we got the the same humor and soo on... We even trade songs on spotify all the time... She comes and visit norway sometimes, but we never make it.. It kinda seems like she don't want to meet me, but i dont know cause she say she really like to talk to me.

 

What can i dooo? :( i've been thinking about her everyday for fcking THREE YEARS! EVERY DAY...

Thanks for taking your time to read this.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingenting du kan gjøre for å få henne til å forelske seg i deg, hvis det er hva du ønsker. Du må akseptere at hun kommer til å nedlegge mange, men aldri deg. Så hvis du ikke klarer å ha kontakt med henne uten å være kjæresten hennes eller liknende, bør du kutte kontakten igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Zarac. Det beste du kan gjøre er nok å kutte kontakten. Du blir nok aldri kjæresten hennes. Har du forhøyet henne til å bli et slags ideal? Har du gjort henne bedre enn det hun var og det dere delte bedre enn det var? Så lenge du har slike tanker om henne, så vil det komme i veien for at du kan føle noe for andre.

 

Det får ikke hjelpe at dere liker mange av de samme tingene, inntil du går videre i livet så kan du ikke ha kontakt med henne. Det er ikke sunt for deg. Bare se på det som har skjedd - du har tenkt på henne daglig i tre år. Hadde hun ønsket å møte deg, så hadde hun fått til å komme hjem en tur. Det er ikke meningen å være slem, men denne jenta må du legge bak deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uenig med de over. Hun har vel ikke direkte sagt til deg at det aldri kan bli noe? Det var vel også en grunn til at hun ble så lei seg da du blokka henne på sosiale medier etc. Hadde tatt meg en skikkelig prat med henne og snakke ut om alt slik at du får sagt hva du føler og at du ikke klarer å bare være venn med henne da du er hodestups forelsket i jenta.

Lenke til kommentar

Er det ikke rart at hun holdt på med alle de andre da og at hun flyttet langt vekk og at hun aldri får kommet seg på besøk?

 

Hun ble vel lei seg for å miste det hun så på som en venn?

 

Ts kan selvsagt prøve å prate med henne, men jeg føler meg ikke superoptimistisk angående utfallet. Det er jo kjempebra om det viser seg at jeg tar feil, for da får ts jenta han drømmer om.

Lenke til kommentar

Hun bor ikke ett fylke utenfor akkurat.. hun bor i Gran canaria. Jeg tror ikke det er lurt å ta det for gitt at det er helt utenkelig for henne å inngå noe forhold. Jeg tror de aller fleste jenter er oppnåelige om man har tolmodigheten. En kompis av meg forelsket seg i en jente siste året på ungdomskolen, hun var overhodet ikke interessert, men han ga seg ikke - og i 3 klasse på vidergående ble de sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun bor ikke ett fylke utenfor akkurat.. hun bor i Gran canaria. Jeg tror ikke det er lurt å ta det for gitt at det er helt utenkelig for henne å inngå noe forhold. Jeg tror de aller fleste jenter er oppnåelige om man har tolmodigheten. En kompis av meg forelsket seg i en jente siste året på ungdomskolen, hun var overhodet ikke interessert, men han ga seg ikke - og i 3 klasse på vidergående ble de sammen.

Liker optimismen din :)

Lenke til kommentar

Hørt om utrykket: You can't have your cake and eat it too?

 

Eller som man sier på norsk; Du kan ikke få i pose og sekk.

 

Hun forteller deg om at hun ligger med andre menn, og hun blir lei seg når du ikke takler dette og prøver å få henne ut av livet ditt. Hun vil tydeligvis ha støtten fra deg som en kjæreste ville gitt henne, og samtidig ligge med andre menn.

 

Jeg synes oppriktig talt synd på deg, du burde komme deg ut av dette og komme deg videre med livet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hørt om utrykket: You can't have your cake and eat it too?

 

Eller som man sier på norsk; Du kan ikke få i pose og sekk.

 

Hun forteller deg om at hun ligger med andre menn, og hun blir lei seg når du ikke takler dette og prøver å få henne ut av livet ditt. Hun vil tydeligvis ha støtten fra deg som en kjæreste ville gitt henne, og samtidig ligge med andre menn.

 

Jeg synes oppriktig talt synd på deg, du burde komme deg ut av dette og komme deg videre med livet ditt.

Når jeg ser tilbake på det nå, så skjønner jeg at hun lå med andre, siden vi ikke var sammen og hun må jo få ligge med andre, men sårer jo fortsatt meg når jeg likte hu så godt. Jeg bryr meg ikke på langt nær så mye som jeg gjorde før fordi jeg ligger jo med andre også. Det jeg vil er jo selvfølgelig å få møte hun snart å se om jeg faktisk føler det samme. Tror at jeg tenker ekstra mye på henne fordi vi aldri møtes og bare tekster. Hun har spurt om vi skal møtes når hun er hjemme i oslo, men da har ikke jeg kunnet og motsatt når jeg har spurt hu. Får ganske mye miksa singnaler fra hun.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

 

Hørt om utrykket: You can't have your cake and eat it too?

 

Eller som man sier på norsk; Du kan ikke få i pose og sekk.

 

Hun forteller deg om at hun ligger med andre menn, og hun blir lei seg når du ikke takler dette og prøver å få henne ut av livet ditt. Hun vil tydeligvis ha støtten fra deg som en kjæreste ville gitt henne, og samtidig ligge med andre menn.

 

Jeg synes oppriktig talt synd på deg, du burde komme deg ut av dette og komme deg videre med livet ditt.

Når jeg ser tilbake på det nå, så skjønner jeg at hun lå med andre, siden vi ikke var sammen og hun må jo få ligge med andre, men sårer jo fortsatt meg når jeg likte hu så godt. Jeg bryr meg ikke på langt nær så mye som jeg gjorde før fordi jeg ligger jo med andre også. Det jeg vil er jo selvfølgelig å få møte hun snart å se om jeg faktisk føler det samme. Tror at jeg tenker ekstra mye på henne fordi vi aldri møtes og bare tekster. Hun har spurt om vi skal møtes når hun er hjemme i oslo, men da har ikke jeg kunnet og motsatt når jeg har spurt hu. Får ganske mye miksa singnaler fra hun.

Takk for svar :)

 

Ja, hvis du føler at du kan få noe ut av det så er det jo bare å kjøre på. Men jeg synes ikke du skal fortsette å være støttekontakten hennes i all framtid, det vil bare ende opp med å såre deg mer. Når man først har fått sånne følelser for noen så er det ikke vanskelig å gi slipp gitt.

 

Men det å møte henne kan jo ende opp med å bli en veldig bra ting for deg, uansett om det ender positivt eller negativt i henhold til dine og hennes følelser. Er det ikke noe kjemi der kan du hvertfall legge dette bak deg. Kjipt å sitte med følelsen av å ikke vite helt sikkert kan jeg forestille meg.

Lenke til kommentar

 

 

Hørt om utrykket: You can't have your cake and eat it too?

 

Eller som man sier på norsk; Du kan ikke få i pose og sekk.

 

Hun forteller deg om at hun ligger med andre menn, og hun blir lei seg når du ikke takler dette og prøver å få henne ut av livet ditt. Hun vil tydeligvis ha støtten fra deg som en kjæreste ville gitt henne, og samtidig ligge med andre menn.

 

Jeg synes oppriktig talt synd på deg, du burde komme deg ut av dette og komme deg videre med livet ditt.

 

Når jeg ser tilbake på det nå, så skjønner jeg at hun lå med andre, siden vi ikke var sammen og hun må jo få ligge med andre, men sårer jo fortsatt meg når jeg likte hu så godt. Jeg bryr meg ikke på langt nær så mye som jeg gjorde før fordi jeg ligger jo med andre også. Det jeg vil er jo selvfølgelig å få møte hun snart å se om jeg faktisk føler det samme. Tror at jeg tenker ekstra mye på henne fordi vi aldri møtes og bare tekster. Hun har spurt om vi skal møtes når hun er hjemme i oslo, men da har ikke jeg kunnet og motsatt når jeg har spurt hu. Får ganske mye miksa singnaler fra hun.

Takk for svar :)

Ja, hvis du føler at du kan få noe ut av det så er det jo bare å kjøre på. Men jeg synes ikke du skal fortsette å være støttekontakten hennes i all framtid, det vil bare ende opp med å såre deg mer. Når man først har fått sånne følelser for noen så er det ikke vanskelig å gi slipp gitt.

 

Men det å møte henne kan jo ende opp med å bli en veldig bra ting for deg, uansett om det ender positivt eller negativt i henhold til dine og hennes følelser. Er det ikke noe kjemi der kan du hvertfall legge dette bak deg. Kjipt å sitte med følelsen av å ikke vite helt sikkert kan jeg forestille meg.

Ja, helt enig med det du sier. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei, jeg vet ikke om dere for noe notification om at jeg kommentere på dette gamle innlegget, men jeg vil bare oppdatere og si til dere at jeg blokket henne før jeg 1md senere sa hvorfor. Jrg sa det var fordi jeg likte henne alt for mye for å kunne finne noen andre og at jrg blir sliten av å tenke på henne absolutt heletiden.... Hun følte det samme...... hun flyttet tilbake til Norge og vi er nå sammen <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...