Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blør "kraftig" etter analsex


Elwani

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg og kjæresten (Henne), hadde anal sex for ca 3 timer siden.

Dette førte til at jeg (han), fikk revet over strengen på penis, vondt som faen..

Og kjæresten min (henne), begynte å blø fra endetarmen.

 

Det blør ganske kraftig fra rumpa hennes, og jeg er nervøs. Ho tar det hele med god ro, og sier det sikkert har gått bra, men jeg klarer ikke roe meg ned!

 

Hvor lenge, og hvor mye, er det "naturlig" å blø etter analsex? Nå skal det sies at vi IKKE bruke glidemiddel, og det var mer en impuls handling enn det var planlagt nytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe mer farlig enn å få et sår på armen, men det er selvfølgelig ikke gunstig. Vil tro det tar lengre tid å lege sår i rumpa though. Er lurt å bruke fingre og små dildoer først og etter hvert gå over til noe større. Husk at rumpa egentlig ikke er laget for å ha sex med ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som dere var ekstra uheldige.

Siden du ikke brukte kondom og har fått revet over strengen anbefaler jeg at du er ekstra flink med hygienen , mye rart kan sette seg i små sår spesielt når man har hatt analsex og dette spontant som du påpeker.

 

Om du har Klorhexidin tilgjengelig så kan dette brukes (ikke det beste, men er bakteriedrepende ) , man kan eventuelt også blande det litt ut med sterilt vann og klorhexidin ( husker ikke i farta hva vi brukte i saniteten , men mener det er snakk om 1 / 1 eller 1 / 2 ) men personlig så hadde jeg selv behandlet et slikt overfladisk sår med klorhexidin direkte.

 

Vann kan selvsagt også brukes

 

Helse og Samliv delen av forumet krever seriøse svar , har derfor fjernet litt useriøse "humoristiske" svar i tråden.
Lenke til kommentar

Tusen takk for gode svar :)

 

Nei ingen av oss har noen kjønnsykdommer, testet oss begge før vi begynte å ha seksuelt samleie.

 

Kan vel påpeke såppas at dette er siste gang jeg har spontant analsex med min fru, selv om det sikkert bare var tilfeldigheter som gjorde at begge 2 fikk store plager samtidig.

 

 

Høres ut som dere var ekstra uheldige.

Siden du ikke brukte kondom og har fått revet over strengen anbefaler jeg at du er ekstra flink med hygienen , mye rart kan sette seg i små sår spesielt når man har hatt analsex og dette spontant som du påpeker.

 

Om du har Klorhexidin tilgjengelig så kan dette brukes (ikke det beste, men er bakteriedrepende ) , man kan eventuelt også blande det litt ut med sterilt vann og klorhexidin ( husker ikke i farta hva vi brukte i saniteten , men mener det er snakk om 1 / 1 eller 1 / 2 ) men personlig så hadde jeg selv behandlet et slikt overfladisk sår med klorhexidin direkte.

 

Vann kan selvsagt også brukes

 

Helse og Samliv delen av forumet krever seriøse svar , har derfor fjernet litt useriøse "humoristiske" svar i tråden.

 

Klorhexidin; Gjør ikke det (Unnskyld språket), jævlig vondt på åpne sår? Noe som da ikke akkurat er veldig heldig å ta på lillemann.

Gikk i dusjen med engang jeg oppdaget at det var såppas revnet som det var (Det tok litt tid, ettersom jeg ble liggende å syte litt for meg selv i en halvtimes tid før jeg bestemte meg for å sjekke hvorfor det gjorde vondt). Vasket ikke med såpe, siden bare rent vann var uhørlig smertefullt med engang det traff strengen, der den engang var.

Lenke til kommentar

Klorhexedin er unødvendig. Kanskje skylle litt med det én gang. Etter det bruker du bare sterilt saltvann. Kjøp på apoteket eller lag selv (1/4 teskje salt (ikke jodsalt, beste er havsalt) til 2,5dl kokende vann). Rens pikken med sterilt saltvann to ganger daglig og ta kontakt med lege om det ikke heles i løpet av et par uker. Samme prosedyre som hvis du hadde tatt piercing der.

Blir det betent prøver man med Bacimycin.

 

Forøvrig er det viktig med god glid under analsex. Kjøp en silikonbasert på Kondomeriet eller noe. Mange sverger til vannbasert, men selv synes jeg den fort blir klissete. Er ikke like glatt som silikonbasert heller.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg personlig synes Klorhexidin gjør så sabla vondt på åpne sår, men så har jeg en smerteterskel uten like også...

Generelt så vasker jeg sårene mine ( om det er sår som er forårsaket av feks kutt , bitt eller andre eksterne kjente smittekilder ) med klorhexidin den første gangen og så er det bare å kjøre på med vanlig hygiene med mindre det blir infisert.

Nå synes jeg ikke at det gjør så forferdelig vondt, litt svie , men kan jo påpeke at saltvann kan være like så ille om man er følsom til det. Uansett er Lars sitt råd et bra råd å følge.

Lenke til kommentar

Takk for gode svar :)

 

Noen som har gode svar på hvor lenge og mye det er "naturlig" for jenta (i mitt tilfelle), å blø etter analsex?

Hun har også smerter i rumpa. Det sluttet å blø ista, men så begynte det igjen parallelt med at hun fikk litt mer vondt.

Lenke til kommentar

Litt avhengig av blødningen faktisk.

Hvis såret er utvendig og det er overfladisk bør det la seg stoppe relativt kjapt , et kompress eller noe som dekker litt over og hjelper såret og blodet å koagulere vil kunne øke helbredelsesprosessen noe.

 

Er såret innvendig og i selve anal muskelen så kan ting fort bli litt mer vrient, har ikke blødningen stoppet til i morgen tidlig hadde jeg selv ringt opp fastlegen min og forhørt meg med ham / henne om hva som bør gjøres.

 

Igjen så følg med på hvor mye blod som kommer ut, er det en god del og hun blir litt uklar bør dere dra til legevakta asap.

Lenke til kommentar

Hun oppsøkte helsesøster i dag, siden ett legebesøk ikke var aktuelt ifølge hun selv. (Hun har en mannlig lege som kanskje ikke burde praktisert på damer).

Har ikke fått pratet med henne etter at hun har vært der, men satser på at det ordner seg. Sjøl er jeg fortsatt nervøs som en liten unge som skal til tannlegen, er litt redd for at jeg har ødelagt ho innvendig, men hun tar det fortsatt som en hverdag, og er ikke nervøs i det hele tatt.. Hvem er kvinnfolket i dette forholdet tru? :tease:

 

Takk for gode svar og god hjelp :) Skal prøve det med saltvann på lillemann! Tør enda ikke vaske den med såpe, så saltvann / Klorhexidin får gjøre nytta i ett par dager hehe.

Endret av Elwani
Lenke til kommentar

Tusen takk for gode svar :)

 

Nei ingen av oss har noen kjønnsykdommer, testet oss begge før vi begynte å ha seksuelt samleie.

 

Kan vel påpeke såppas at dette er siste gang jeg har spontant analsex med min fru, selv om det sikkert bare var tilfeldigheter som gjorde at begge 2 fikk store plager samtidig.

 

*Kutt*

 

 

Tror nok ikke tilfeldigheten spiller inn her,heller at dere ikke brukte god nok.

 

Til ettertanke...

 

Anonymous poster hash: 0d7ed...5da

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg og kjæresten (Henne), hadde anal sex for ca 3 timer siden.

Dette førte til at jeg (han), fikk revet over strengen på penis, vondt som faen..

Og kjæresten min (henne), begynte å blø fra endetarmen.

 

Det blør ganske kraftig fra rumpa hennes, og jeg er nervøs. Ho tar det hele med god ro, og sier det sikkert har gått bra, men jeg klarer ikke roe meg ned!

 

Hvor lenge, og hvor mye, er det "naturlig" å blø etter analsex? Nå skal det sies at vi IKKE bruke glidemiddel, og det var mer en impuls handling enn det var planlagt nytelse.

Det er ikke «normalt» å blø etter analsex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...