Gå til innhold

Hvordan bruke 20.000 i stipend?


Anbefalte innlegg

Heisann, er vernepliktig og det er knappe 4 mnd før dim. I den anledning leter jeg etter noe lurt å bruke stipendet på, men jeg har virkelig ingen anelse hva det skulle vært.

 

Min tanke er uansett at det er lurt å bruke det på noe usikkert framfor å bare la sjansen gå til spille.

 

Jeg trenger forslag. Hva som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett dem på sparekonto frem til du faktisk trenger dem.

Burde spesifisert at disse pengene kun kan bukes på utdanning med forsvarets velsignelse. Pengene vil på intet tidspunkt befinne seg i min lomme. Jeg finner noe lurt de kan brukes på og kanskje de spanderer det på meg.

Lenke til kommentar

Er det noen sertifikater (ikke til bil) som kan gjøre det enklere for deg å få jobb etter tjeneste? Flere jeg var inne med tok truck-lappen, fordi de hadde deltidsjobb der det kom til nytte. Du må begrunne godt hvorfor du skal få kursene, men det vet du sikkert allerede. Jeg var i sjøforsvaret (og hadde da allerede fått IMO60), og fikk dekket fritidsbåtskipper (D5L) og VHF/SRC-kurs. Jeg var nok kanskje et unntak som fikk det dekket, men det har gjort at jeg fikk den sommerjobben jeg har nå. Så tenk litt lurt. Du sier ikke noe om interesser, tjenesten din eller planer videre, men hva med kurs som gjør at du kan jobbe på plattform?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...