Gå til innhold

Hva syns dere om jenter med litt kjøtt på kroppen?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg kan tåle jenter som er litt tyngre enn normalen, så lenge de ikke er usunt store. 107 kg er nok 40 kg for mye på 160 cm. Men det er viktigere hva du synes om det selv enn hvor tiltrukket jeg er av vekta.

< 55 kg

 

 

Hva skal dette svaret bety? 55 kg er bedre enn "luft"/ingenting? Haha :rofl:

(lær deg å bruke krokodille tegn)

 

-snip-

 

Vel, det er strengt tatt du som ikke kan ulikhetstegn siden < 55 leses som "mindre enn 55"

Aj, hvilken innsikt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen problemer med vekten til folk....

Så lenge du kler deg ok, ren og pen for å si det sann. kler deg med klær som passer kroppen din.... verst jeg ser er når litt tykke jenter har på¨seg alt for trange klær som passa for 5 år siden.

 

Ellers er det personligheten som er viktigst...

Jeg liker stramme klær jeg da... Føler meg mer vell i det enn posete bestemors-klær! Men klær som passet for 5 år siden går jeg ikke i da! For 5 år siden var jeg 13 år, og veide vel ikke mer enn rundt 70 ellerno...

Lenke til kommentar

"Kan det løftes går det greit"

 

Jeg har ingen problemer med overvektige, med mindre de selv har et stort problem med det. En ting jeg ofte møter på med overvektige er en overkompenserende form for selvironi, samtidig som de tolker absolutt alt til å være mobbing av fedmen. Litt sånn: "Du tørr la maten ligge alene igjen med meg?" "Hahaha!" "HVORDAN KAN DU LE AV DET?"

 

På attraksjonsnivået har jeg vel aldri likt noen som har hatt en BMI på 35. Men jeg har falt for jenter som har veid drøye 10 - 15 kilo mer enn meg. Kommer veldig an på helheten, som i de fleste andre aspektene ved livet også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ingen problemer med vekten til folk....

Så lenge du kler deg ok, ren og pen for å si det sann. kler deg med klær som passer kroppen din.... verst jeg ser er når litt tykke jenter har på¨seg alt for trange klær som passa for 5 år siden.

 

Ellers er det personligheten som er viktigst...

Jeg liker stramme klær jeg da... Føler meg mer vell i det enn posete bestemors-klær! Men klær som passet for 5 år siden går jeg ikke i da! For 5 år siden var jeg 13 år, og veide vel ikke mer enn rundt 70 ellerno...

 

 

Hehe sikkert greit d så lenge du ikke ser ut som ei stappa pølse :)

Lenke til kommentar

Jeg kan tåle jenter som er litt tyngre enn normalen, så lenge de ikke er usunt store. 107 kg er nok 40 kg for mye på 160 cm. Men det er viktigere hva du synes om det selv enn hvor tiltrukket jeg er av vekta.

Syns det høres litt vel dramatisk når du sier jeg veier 40 kg for mye! Vet jeg veier litt mer enn normalen, men føler meg ikke så ekstremt stor! Er grovt bygd, og har det ekstra ganske javnt fordelt! Har alltid vært litt større enn snittet! Men det plager meg ikke! :-)

Lenke til kommentar

 

Jeg kan tåle jenter som er litt tyngre enn normalen, så lenge de ikke er usunt store. 107 kg er nok 40 kg for mye på 160 cm. Men det er viktigere hva du synes om det selv enn hvor tiltrukket jeg er av vekta.

Syns det høres litt vel dramatisk når du sier jeg veier 40 kg for mye! Vet jeg veier litt mer enn normalen, men føler meg ikke så ekstremt stor! Er grovt bygd, og har det ekstra ganske javnt fordelt! Har alltid vært litt større enn snittet! Men det plager meg ikke! :-)

 

 

Hvis en BMI på mer enn 25 regnes som overvektig, er du overvektig så lenge du veier mer enn 64 kg på 160 cm. Men så lenge du selv synes at det er greit og er klar over helsefarene, skal du få lov til å veie så mye du vil for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg kan tåle jenter som er litt tyngre enn normalen, så lenge de ikke er usunt store. 107 kg er nok 40 kg for mye på 160 cm. Men det er viktigere hva du synes om det selv enn hvor tiltrukket jeg er av vekta.

Syns det høres litt vel dramatisk når du sier jeg veier 40 kg for mye! Vet jeg veier litt mer enn normalen, men føler meg ikke så ekstremt stor!

 

Det er faktisk nærmere 50 kg for mye enn 40 kg for mye. For å gi deg et bilde på det, om du slanker bort halvparten av vekta di får du en bmi på 20,9 som er normalvektig. Du veier like mye som to personer.

 

royals-pants.jpg

Endret av Tåkelur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan tåle jenter som er litt tyngre enn normalen, så lenge de ikke er usunt store. 107 kg er nok 40 kg for mye på 160 cm. Men det er viktigere hva du synes om det selv enn hvor tiltrukket jeg er av vekta.

Syns det høres litt vel dramatisk når du sier jeg veier 40 kg for mye! Vet jeg veier litt mer enn normalen, men føler meg ikke så ekstremt stor!
Det er faktisk nærmere 50 kg for mye enn 40 kg for mye. For å gi deg et bilde på det, om du slanker bort halvparten av vekta di får du en bmi på 20,9 som er normalvektig. Du veier like mye som to personer.

 

royals-pants.jpg

Så da mener du jeg skulle veid 53 kg? Så lite har jeg vel ikke veid siden jeg var 10 ellerno...!

 

Med din målestokk er vel storesøstra mi også overvektig?! Ho er litt høyere enn meg, og 76kg... Har aldri hørt noen kalle ho tjukk før...!

 

Folk er forskjellig bygd også da! Jeg veit jeg er kraftig, men syns ikke jeg er ekstremt feit!

 

Legger ved et ganske nytt bilde, så kan dere se!

post-333191-9932_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mellom 53 og 60 kilo, ja, det mener jeg du skulle veid.

 

 

Ho er litt høyere enn meg, og 76kg... Har aldri hørt noen kalle ho tjukk før...!

Hva menes med litt høyere? Det at folk ikke kaller henne tjukk betyr ikke at hun ikke er det. Folk er høflige.

 

Om hun er 165 cm kan hun maks veie 67 kilo. Har du aldri brukt en BMI-kalkulator?

Hun er vel 1.63-1.64 høy, og ho ser ikke tjukk ut! Ho har litt brede hofter, og store bryster, men smal midje... Og ho spiller faktis håndball aktivt! Så å kalle ho feit blir bare teit!

Lenke til kommentar

Syns det er litt vel mye forgudelse av BMI her, det er rimelig bullshit for ganske mange kroppstyper. Grensene er alt for skarpe til å kunne plassere alle kroppstyper og -vekter i "bokser".

 

Derimot er 100 kg+ som 160 cm uten tvil overvektig (ikke lubben), og du må bare akseptere at ikke alle finner det tiltrekkende, på samme måte som det er mange som ikke finner en spe 18 årig gutt spesielt tiltrekkende.

 

Og ho spiller faktis håndball aktivt! Så å kalle ho feit blir bare teit!

Greit irrelevant.

Endret av Occi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mellom 53 og 60 kilo, ja, det mener jeg du skulle veid.

 

 

Ho er litt høyere enn meg, og 76kg... Har aldri hørt noen kalle ho tjukk før...!

Hva menes med litt høyere? Det at folk ikke kaller henne tjukk betyr ikke at hun ikke er det. Folk er høflige.

 

Om hun er 165 cm kan hun maks veie 67 kilo. Har du aldri brukt en BMI-kalkulator?

Jeg har vel vært innom en BMI-kalkulator, men aldri brydd meg så mye om det, så lenge jeg trives med meg selv og har det bra! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...