Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Everton (FA Cup)


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår eneste mulighet for å vinne noe denne sesongen. Håper vi kjører på og tar hjem denne. Everton er i forrykende form, rævkjørte nettopp Chelsea på Stamford, så jeg må si jeg er skeptisk. Vi er ikke akkurat i godform om dagen...

 

Hodet sier U og dermed omkamp.

Lenke til kommentar

Everton har vunnet to av sine seks siste i ligaen (tapt tre av dem). Borte har de tatt to poeng på sine siste fem kamper. Vi har ikke tapt hjemme siden sesongåpningen mot Villa. Vunnet fire av våre siste fem på Emirates.

 

Håper vi stiller med dette laget:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Rosicky

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Daniel

Håper faen det :)

 

Hvorfor håper du det? Er du bitter for at vi slo dere (ufortjent) ut av cupen?

 

Har forøvrig aldri skjønt poenget med å komme inn i en kamptråd der eget lag ikke spiller og heie på et lag man overhodet ikke sympatiserer med. Spesielt når man er Pool-supporter og da plutselig heier på Everton. Bare fordi de spiller mot en rival? Fjasete

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

@Daniel

Håper faen det :)

 

Hvorfor håper du det? Er du bitter for at vi slo dere (ufortjent) ut av cupen?

 

Har forøvrig aldri skjønt poenget med å komme inn i en kamptråd der eget lag ikke spiller og heie på et lag man overhodet ikke sympatiserer med. Spesielt når man er Pool-supporter og da plutselig heier på Everton. Bare fordi de spiller mot en rival? Fjasete

 

 

Igjen - jeg nyter trofetørken til Arsenal, og jeg vil at den skal fortsette så lenge som mulig. Er det vanskelig å skjønne?

 

 

Heia Everton!

 

Når dere ikke klarer å slå oss så håper du at deres bitreste rivaler skal overgå dere? Logikk?

 

 

Du slår på stortromma igjen. Elsker når det skjer! :D

Lenke til kommentar

 

 

@Daniel

Håper faen det :)

 

Hvorfor håper du det? Er du bitter for at vi slo dere (ufortjent) ut av cupen?

 

Har forøvrig aldri skjønt poenget med å komme inn i en kamptråd der eget lag ikke spiller og heie på et lag man overhodet ikke sympatiserer med. Spesielt når man er Pool-supporter og da plutselig heier på Everton. Bare fordi de spiller mot en rival? Fjasete

 

 

Igjen - jeg nyter trofetørken til Arsenal, og jeg vil at den skal fortsette så lenge som mulig. Er det vanskelig å skjønne?

 

 

Ja, det er vanskelig å skjønne. Jeg skjønner det ikke. Hva er poenget? Relativt smålig spør du meg. Hvorfor ikke "nyte" tørken til Everton? Enda lenger siden de vant noe. Og de er byrivaler.

 

Ville vært rart av meg å f.eks gå rundt og godte meg over at f.eks Newcastle ikke har vunnet noe siden 1955 eller Leeds siden 1992.

 

Men du får gjøre som du vil. Jeg synes bare det er en flåsete ting å gå rundt og være opptatt av. Spesielt for en Liverpool-supporter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Heia Everton!

Når dere ikke klarer å slå oss så håper du at deres bitreste rivaler skal overgå dere? Logikk?

 

Kom igjen Spurs!

Når dere ikke klarer å slå United så håper du at deres bitreste rivaler skal overgå dere? Logikk?

 

 

Det helt annerledes. Hverken Tottenham eller United er en trussel for oss i ligaen, og Tottenham er jeg så vant til å se tape at det var gøyere med nok et United tap. Ingen av de ville overgått oss i tabellen. Hvis Tottenham hadde komt høyere enn oss med seier ville jeg selvfølgelig aldri håpet på det. Men å håpe at ens bitre rivaler skal avansere i en turnering som man ble ydmykende slått ut av, håpe at de skal komme til semifinale og kanskje finale, det er patetisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...