Gå til innhold

Tips til kul tattovering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Er du over 18?
Om nei, bruk åra til du er 18 til å tenke på det.
Om ja, ta noe som betyr noe for deg, eller noe som du synes er kult. Ingen kommer til å gi deg seriøse svar her.

Lenke til kommentar

Så ofte man ser både yngre og eldre personer med tribalstatoveringer i dag vil jeg påstå at dette fortsatt er noe som er populært.

 

Jeg personlig mener at greier man ikke selv å finne ut hva slags tatovering man vil ha, ja da har man egentlig ikke så fryktelig lyst på tatovering heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sommerfugl, anker, drømmefanger, kors, piggtråd/lenke, drage, hjerte, stjerne, rose, hodeskalle, koi, en bart på fingeren. Eller liker du kanskje skrift bedre? Gode forslag er believe, vida la vida, carpe diem, live laugh love, made in Norway, fødselsdatoen din eller kanskje en fet sangtekst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det

Lenke til kommentar

 

Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her.

 

Denne hadde vært gøy å fått begrunnet litt mer på hvorfor du mener dette. :)

 

 

 

Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det

Det er jo fordi han er så hardcore det!

Lenke til kommentar

Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det

Wow, er usikker på om jeg håper at du kødder eller ikke.

 

Men fra spøk til revolver.

Vet ikke om man tatoverer hodebunn i Norge?

Mener å ha hørt at det er ett eller annet med det?

 

Ellers er det jo egentlig ikke noe dumt sted, for kan jo la håret gro for å dekke den til.

Kjedelig hvis man far måne, da. Ukult å ha en tatovering halvveis stikkende under hentesveisen

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Men fra spøk til revolver.

Vet ikke om man tatoverer hodebunn i Norge?

Mener å ha hørt at det er ett eller annet med det?

 

Ellers er det jo egentlig ikke noe dumt sted, for kan jo la håret gro for å dekke den til.

 

du kan tattovere hva du vil/hvor du vil, finnes ingen regler på det, det er din egen kropp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...